به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، کاروان سفیران کریمه به منظور برگزاری مراسم جشن میلاد کریمه اهل بیت(ع) و برنامه‌های مختلف به مناسبت دهه کرامت به استان چهار محال بختیاری اعزام شدند.

کاروان سفیران کریمه روز دوشنبه دوم مردادماه برنامه‌های خود را با حضور در دفتر ائمه جمعه شهرکرد و مراسم استقبال مردم و مسؤولان آغاز کردند، سپس به عیادت از بیماران بیمارستان شهرکرد، برگزاری مراسم جشن در شهر سامان، حضور در برنامه زنده شبکه شهرکرد و در پایان برگزاری مراسم جشن در شهرکرد اقدام کردند که در مجموع این برنامه‌ها نزدیک به دو هزار و ۷۰۰ نفر مخاطب کاروان خادمان حرم کریمه اهل بیت(ع) بوده‌اند.

از دیگر برنامه های کاروان سفیران کریمه در استان چهارمحال و بختیاری غبار روبی گلزار شهدا شهر هارونی از توابع شهرستان شهرکرد بود.

بر اساس این گزارش، خادمین حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها در روز سوم مردادماه نیز طی همایشی با عنوان پیام رهایی در زندان فرح شهر حضور یافتند و بعد از این برنامه با خانواده‌های شهدای طاقانک دیدار کردند، در ادامه نیز با حضور در بقاع متبرکه، شرکت در نمایش پناه جان و برگزاری جشن‌های شادی در پارک بانوان و شهرکرد، در مجموع با دو هزار و ۳۵۰ نفر دیدار کردند.

آخرین روز سفر کاروان کریمه اهل بیت(ع) با برگزاری جشن‌های دهه کرامت در شهرکرد و بروجن با حضور ۹۵۰ نفر به پایان رسید.

لازم به ذکر است، کاروان خادمان حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها در سفر خود به استان چهارمحال و بختیاری در مجموع نزدیک به هشت هزار بسته فرهنگی و متبرکه آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) را در میان اقشار مختلف مردم توزیع کرده‌اند.