معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها گفت: انتشارات زائر آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) نیز باید مروج سبک زندگی اسلامی باشد و کتاب‌های مرتبط با این حوزه را منتشر کند.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام صفر فلاحی امروز در حاشیه افتتاح فروشگاه انتشارات زائر در صحن جوادالائمه علیه‌السلام با تاکید بر اینکه ایجاد این فروشگاه‌ها در افزایش عرضه محصولات به صورت مستقیم مؤثر است، اظهار کرد: باید از بستر فراهم شده بهترین بهره‌برداری را داشته باشیم.

وی با اشاره به برخی از وظایف مجموعه انتشارات زائر آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) خاطرنشان کرد: این مجموعه به عنوان بازوان قوی حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها فعالیت‌های خود را به شیوه مطلوبی دنبال می‌کند.

معاون فرهنگی آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها با بیان اینکه کیفیت محصولات تولیدی به عنوان یک اولویت مطرح است، عنوان کرد: همانطور که مجموعه‌های مختلف در حوزه چاپ و نشر باید نسبت به تولید آثار با ارزش نگاه متفاوت داشته باشند، انتشارات زائر آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) نیز باید مروج سبک زندگی اسلامی باشد و کتاب‌های مرتبط با این حوزه را منتشر کند.

وی از ظرفیت‌های موجود در آستان مقدس کریمه اهل بیت(ع) یاد کرد و گفت: امیدواریم با مشارکت مجموعه‌های مختلف بتوانیم در راستای بهره‌برداری مطلوب از این ظرفیت‌ها به نتایج مطلوبی برسیم.

انتهای پیام/۱۱۵