رئیس اداره پاسخ گویی و خدمات فرهنگی آستان حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: ثبت نام از زوجین جهت اجرای مراسم عقد در شب و روز سالروز پیوند آسمانی حضرت علی علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها شروع شده است.

حجت الاسلام علی فتح الله زاده در گفت و گو با  پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: به مناسبت سالروز ازدواج آسمانی حضرت علی علیه السلام و حضرت زهرا سلام الله علیها و با توجه به درخواست متقاضیان جهت اجرای مراسم عقد ازدواج در حرم مطهر، ثبت نام از زوجین شروع شده  و تا تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت و شب و روز سالروز این پیوند آسمانی در اول شهریور ماه مصادف با اول ماه ذی الحجه متناسب با ظرفیت موجود مراسمات عقد انجام خواهد شد.
رئیس اداره پاسخ گویی و خدمات فرهنگی آستان حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها افزود: با توجه به حجم کثیر درخواست ها، تمامی اداره جهت اجرای مراسم عقد بسیج شده اند و اتاق های جدیدی در راستای ارائه خدمات عقد در این روز اضافه شده است.
وی خاطر نشان کرد: مراسم‌هایی که قراراست اجرا شود، متناسب با ظرفیت موجود و فضای اتاق عقدها می باشد، این در حالی است که درخواست‌های زوجین جوان برای اجرای مراسم چند برابر بوده که به علت محدود بودن اتاق‌های عقد توانسته‌ایم در حد توان پاسخگوی مراجعان باشیم.
حجت الاسلام فتح الله زاده در پایان گفت: اکثر مراجعین جهت اجرای مراسم عقد مجاورین آستان مقدس می باشند و بخشی از مراجعین اجرای مراسم عقد نیز از شهرهای مختلف می باشند.

انتهای پیام /۱۱۰