مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر حضرت معصومه(س) گفت: سه هزار تشکل در جشنواره مردمی کرامت مشارکت داشته‌اند، در شب روز مباهله نخستین گردهمایی فعالان مردمی کرامت و ولایت را پیش‌رو داریم تا بتوانیم در راستای انگیزه‌سازی از این تشکل‌ها تقدیر کنیم.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور ظهر امروز در دیدار با مدیران شبکه قرآن و معارف سیما با بیان اینکه آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) کارگروه محتوایی دهه کرامت را بر عهده داشته است، اظهار کرد:‌ این کارگروه امسال شعار «در شادی اهل بیت(ع) شاد باشیم» را انتخاب و دغدغه مردمی کردن دهه را دنبال کرده است.

وی با تاکید بر اینکه امسال برنامه‌های مطلوبی در راستای مردمی کردن دهه کرامت مورد توجه آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) مورد توجه قرار گرفته است، اضافه کرد: جشنواره مردمی کرامت در دهه ولایت نیز دنبال می‌شود تا بتوانیم با کمک‌ترین محدودیت‌ها از ظرفیت‌های جامع استفاده کنیم.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها خاطرنشان کرد: سه هزار تشکل در جشنواره مردمی کرامت مشارکت داشته‌اند، در شب روز مباهله نخستین گردهمایی فعالان مردمی کرامت و ولایت را پیش‌رو داریم تا بتوانیم در راستای انگیزه‌سازی از این تشکل‌ها تقدیر کنیم.

وی با اشاره به اینکه رسانه باید یک مانور تبلیغاتی جامع را در مورد جشنواره مردمی کرامت و ولایت دنبال کند، تصریح کرد: ۱۱۰ کمک هزینه سفر به عتبات و عالیات و متبرکات استان‌های مقدس برای برترین‌های این جشنواره درنظر گرفته شده است.

حجت‌الاسلام بهشتی‌پور از لزوم مشارکت بخش‌های مختلف فرهنگی در راستای برنامه‌های فرهنگی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) یاد کرد و گفت: در مناسبت‌های ذی‌الحجه برنامه‌ریزی مناسبی خواهیم داشت تا بتوانیم فعالیت‌های فرهنگی و مذهبی را به صورت ویژه دنبال کنیم.

وی با اشاره به انعکاس برنامه کارشناسی زمزم معرفت در سطح استانی و ملی مطرح کرد: امسال در شب عید غدیر دسته شادی از مسجد امام حسن عسکری علیه‌السلام به سمت حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها برپا و بعد از نماز مغرب و عشا نیز تجمع پرشوری در صحن امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام بهشتی‌پور برگزاری همایش شعر آیینی با حضور شاعران برجسته را یکی از برنامه‌های آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) به مناسبت عید غدیر دانست و تصریح کرد: کمپین مردمی «شاد باشیم» به منظور دل شاد کردن نیازمندان به عنوان یک برنامه محوری دنبال شده است؛ در قالب این کمپین هر فردی نذر می‌کند تا با هر اقدامی چندین نفر دیگر را شاد کند.

وی حمایت از اعزام گروه‌های جهادی به مناطق محروم، تهیه جهیزیه برای زوج‌های جوان، حمایت از بیماران خاص و میزبانی از زائراولی‌های حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها و آستان قدس رضوی را از اولویت‌های کمپین مردمی «شاد باشیم» برشمرد و ادامه داد: امیدواریم با استفاده از ظرفیت رسانه این کمپین را به شیوه مطلوبی تبلیغ و معرفی کنیم.

انتهای پیام/۱۱۵