مسؤول فرهنگی خواهران آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها از برگزاری دوره کوتاه مدت« غدیر آیینه ظهور» همزمان با دهه ولایت در حرم کریمه اهل بیت خبرداد.

مریم شهبازی در گفت و گو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها با اشاره به این که غدیر مقدمه پذیرش ولایت امام زمان(عج) و عصر ظهور است، گفت: بدون غدیر نمی توان به عصر ظهور رسید و لازمه پذیرش ولایت امام زمان(عج) پذیرش ولایت امام علی(ع) در غدیر است.

وی با اشاره به اینکه شناخت ارتباط میان غدیر و مهدویت از اهمیت زیادی برخوردار است، گفت: امور فرهنگی خواهران در آستانه دهه ولایت اقدام به برگزاری دوره معارفی کوتاه مدت« غدیر آیینه ظهور» با موضوع غدیر و رسالت جهانی منتظران کرده است.

مسؤول فرهنگی خواهران تصریح کرد: این دوره معارفی از ۱۱ شهریور ماه در سالن امام خامنه ای واقع در صحن صاحب الزمان آغاز می شود و در روزهای ۱۲، ۱۴ و ۱۵ شهریور ماه میزبان علاقه مندان خواهد بود.

خانم شهبازی ادامه داد: این دوره برای خواهران و برادران است و علاقه مندان برای ثبت نام در این دوره می توانند با شماره ۳۷۱۷۵۵۶۱ تماس بگیرند.

وی افزود: تدریس این دوره معارفی را حجت الاسلام کیایی نژاد ، نماینده رهبر معظم انقلاب در کشور ونزوئلا بر عهده دارند و این دوره همه روزه از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ برگزار می شود.

خانم شهبازی یادآور شد: به شرکت کنندگان در دوره از سوی آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها گواهینامه حضور در دوره اعطا می شود.

انتهای پیام/۱۱۲