رئیس پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) گفت: ۵۰۰ نفر به عنوان خادم رسمی و افتخاری که دارای تحصیلات عالیه حوزوی و دانشگاهی هستند در حرم کریمه اهل بیت(ع) فعالیت می کنند که ۴۱۰ نفر آقا و ۹۰ نفر از آنان را بانوان تشکیل می دهند.

حجت الاسلام علی اشرف عبدی در گفت و گو با پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: گردهمایی خادمان فرهیخته رسمی و افتخاری حرم بانوی کرامت با عنوان مشعل داران علم و دانش و خدمت در ۲۰ شهریور برگزار خواهد شد.

رئیس پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) وابسته به حرم کریمه اهل بیت(ع) افزود: خادمینی که دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد و دکترای دانشگاهی و همچنین سطح ۳ و ۴ حوزه های علمیه دارند  در این گردهمایی شرکت خواهند کرد که هدف از این گردهمایی تعامل و همکاری این خادمین در حوزه آموزش و پژوهش می باشد.

وی خاطر نشان کرد: ظرفیت شناسی علمی، تامین اساتید جهت برگزاری دوره های آموزشی، تهیه محتوای متون آموزشی و علمی، برنامه نویسی آموزشی و تدوین برنامه های آموزشی با همکاری خادمان فرهیخته از جمله اهداف برگزاری این گردهمایی می باشد.

حجت الاسلام عبدی با اشاره به فعالیت مشعل داران علم و دانش و خدمت در آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها گفت: ۵۰۰ نفر به عنوان خادم رسمی و افتخاری که دارای تحصیلات عالیه حوزوی و دانشگاهی هستند در حرم کریمه اهل بیت(ع) فعالیت می کنند که ۴۱۰ نفر آقا و ۹۰ نفر از آنان را بانوان تشکیل می دهند که در این گردهمایی یک روزه شرکت خواهند کرد.

وی در پایان بیان کرد: با برگزاری این گردهمایی، نیازهای آموزشی، تهیه محتوای متون علمی و خدمات آموزشی و پژوهشی در حرم کریمه اهل بیت(ع) شرعت بیشتری به خود خواهد گرفت و برکات بسیار زیادی را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام /۱۱۰