به مناسبت سالروز میلاد امام موسی کاظم علیه‌السلام مراسمات جشن و مولودی‌خوانی طی هفته جاری در حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها به صورت مستمر دنبال می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، مراسمات حرم حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها به مدت یک هفته از شنبه ۱۸ شهریورماه آغاز شده است و تا جمعه ۲۴ شهریور در حرم مطهر ادامه خواهد داشت.
بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام والمسلمین گنجی‌ در مراسم ظهر روز شنبه به ایراد سخن و رضا ولی‌زاده به مولودی‌خوانی پرداختند و در شام عید سعید غدیر خم نیز حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی بعد از نماز مغرب و عشاء سخنرانی و سید علی حسینی‌نژاد مدیحه‌سرایی کردند.
همچنین، مراسم ظهر روز یک‌شنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی قمی و مراسم بعد از نماز مغرب و عشاء نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین حسینی قمی و مولودی‌خوانی رضا ولی‌زاده برگزار شده است.
لازم به ذکر است، مراسم ظهر امروز نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام المسلمین رضایی قمی و مدیحه‌سرایی افراز مداح اهل بیت علیه‌السلام برگزار می‌شود و همچنین در شام میلاد با سعادت امام کاظم علیه‌السلام نیز حجت‌الاسلام والمسلمین عرفان بعد از نماز مغرب و عشاء به سخنرانی و سید محسن بنی‌فاطمه به مولودی‌خوانی می‌پردازد.
حجت‌الاسلام والمسلمین حسین‌زاده نیز در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه و حجت‌الاسلام والمسلمین شاهرودی نیز در روزهای پنج‌شنبه و جمعه قبل از نماز ظهر و عصر و همچنین حجج الاسلام والمسلمین مومنی، نظری منفرد و میرزا محمدی بعد از نماز مغرب و عشاء در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه و پنج‌شنبه به سخنرانی می‌پردازند.
گفتی است، برنامه زمزم معرفت نیز در هفته جاری با محوریت ایام فرخنده ذی‌الحجه در ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه هر روز به ترتیب از دوشنبه هفته جاری تا روز جمعه با سخنرانی حجج‌الاسلام والمسلمین شفیعی، رستم‌نژاد، ملکی، محمدی، نصوری دنبال می‌شود.
همچنین، در پنج شنبه شب هفته جاری دعای کمیل بعد از نماز مغرب و عشا توسط حجت‌الاسلام والمسلمین میرزا محمدی، زیارت جامعه کبیره ساعت ۲۲:۳۰ دقیقه توسط حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی و زیارت آل یاسین نیز یک ساعت و نیم مانده به غروب جمعه توسط محمدی قرائت می‌شود.
بر اساس این گزارش، دعای ندبه این هفته حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها بعد از نماز صبح روز جمعه با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین میرشفیعی و سخنرانی عباس حیدرزاده برگزار می‌شود.
انتهای پیام/۱۱۵