مدیرکل استاندارد استان قم به کسب نخستین پروانه حلال در کشور اشاره و گفت: از دوسال گذشته تاکنون نخستین پروانه حلال واحد بسته بندی مرغ در کشور را داشته ایم.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حرم حضرت معصومه سلام الله علیها، منصور فرزانه ظهر امروز در دیدار با آیت الله سعیدی که در سالن محراب حرم حضرت معصومه (س) برگزار شد، با اشاره به خدمات کنترل ترازو در سطح استان، اظهار داشت: از سال ۹۵ تاکنون بیش از شش هزارو ۸۰۰ ترازو را در سطح شهر از سوی بازرسان استاندارد مورد کنترل قرار داده ایم.

وی به کسب نخستین پروانه حلال در کشور اشاره و افزود: از دوسال گذشته تاکنون نخستین پروانه حلال واحد بسته بندی مرغ در کشور را داشته ایم.

مدیرکل استاندارد استان قم  با اشاره به استاندارد سازی جایگاه های cng عنوان کرد: بین سال های ۹۳ تا ۹۵ رتبه استاندارد استان قم در استاندارد سازی جایگاه های cng در رتبه نخست در کشور بود.

وی به کاهش شدت انرژی در عرصه استاندارد اشاره و خاطرنشان کرد: در موضوع ارزیابی انرژی جزو استان های پیشرو کشور، در این عرصه هستیم.

فرزانه تصریح کرد: وضعیت وسایل بازی در گذشته نامناسب بود، از این رو این وسایل در سطح شهر جمع آوری شد که حرکت خوبی در جهت ایمن سازی پارک ها انجام شد.

انتهای پیام/۹۶/۱۱۶