به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در دیدار محسن بهشتی‌پور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم و هادی محمودنژاد معاون اجرایی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت انجام شد، طی سخنانی عنوان کرد: باتوجه به اینکه کارهای شهری و استانی و اجرای پروژه‌های عمرانی پر هزینه است و محدویت‌های بسیاری نیز به همراه دارد با این حال افراد باید تمام تلاش خود رابرای انجام صحیح کارها بکار گیرند.
امام‌جمعه قم بیان کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه‌کاره اولویت بیشتری نسبت به اجرای پروژه جدید دارد به همین علت ما قبل از اجرای پروژه‌ای جدید باید به دنبال تکمیل مطلوب پروژه‌های قدیمی باشیم.
آیت‌الله سعیدی با تاکید بر اینکه پروژه‌های نیمه کاره توان نیروها و مجموعه‌ها را کاهش می‌دهند، تصریح کرد: تکمیل پروژه‌های نیمه کاره دینی بر عهده ماست زیرا تضمینی وجود ندارد که افراد بعدی پروژه‌های نیمه تمام را به اتمام برسانند.
تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) اظهار کرد: نمونه‌ای بارز برای این دسته از پروژه‌ها، مونوریل است که در انجام آن به جنبه‌های گوناگون آن توجه نشده است.
انتهای پیام