استاندار قم گفت: باید برای همه اقشار به ویژه تشکل های فرهنگی برنامه های مختلفی داشته باشیم چرا که تقویت فرهنگ این اقشار می تواند در اجرای فرهنگ عمومی موثر باشد و هرچه فعالیت در این زمینه بیشتر صورت بگیرد، به نوعی اثرات آن نیز در جامعه موثرتر خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حرم حضرت معصومه سلام الله علیها، سید مهدی صادقی ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان که در سالن محراب آستان کریمه اهل بیت(س) برگزار شد، با اشاره به تشکیل کارگروه تخصصی شواری فرهنگ عمومی، اظهار داشت: کارگروه تخصصی شورای فرهنگ عمومی تشکیل شده است و متناسب با موضوع، به بررسی مسائل مربوط خواهد پرداخت.

وی به همکاری دیگر نهادها اشاره و افزود: باید ارتباط و اتصال بین دیگر نهادهای مرتبط به موضوع فرهنگ عمومی وجود داشته باشد تا آسیب ها ونواقص مربوطه، حل و اصلاح شود.

استاندار قم عنوان کرد: باید برای همه اقشار به ویژه تشکل های فرهنگی برنامه های مختلفی داشته باشیم چرا که تقویت فرهنگ این اقشار می تواند در اجرای فرهنگ عمومی موثر باشد و همچنین هرچقدر فعالیت در این زمینه بیشتر صورت بگیرد، به نوعی اثرات آن نیز در جامعه موثرتر خواهد شد.

وی با بیان اینکه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم دارای توان فعالیت بیشتری برای بستر سازی در زمینه فرهنگ عمومی است، خاطرنشان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم در زمینه فرهنگ عمومی به خوبی ورود کرده و فعالیت های بسیاری را در این زمینه انجام داده است.

انتهای پیام/۹۶/۱۱۶