معاون اجرایی و مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) ظهر امروز از روند فعالیت‌های مسجد مقدس جمکران در عمود ۱۰۷۰ مسیر نجف به کربلا بازدید کردند.
به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، محمدجواد جهانگیرزاده معاون اجرایی و حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) ظهر امروز با حضور در موکب مسجد مقدس جمکران در عمود ۱۰۷۰ از روند فعالیت‌های مختلف این موکب بازدید کردند.
بر اساس این گزارش، حجت‌الاسلام سید مهدی هاشم‌زاده مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل مسجد مقدس جمکران در حاشیه این بازدید به تشریح فعالیت‌های موکب این مسجد مقدس پرداخت.
محمدجواد جهانگیرزاده معاون اجرایی آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) نیز طی سخنانی یادآور شد: خدمت‌رساني به زائران اربعين حسيني اهميت وي‍‍‍ژه‌اي دارد و حرم مطهر فاطمه معصومه سلام‌الله علیها و مسجد مقدس جمکران در کنار هم و با هم‌افزایی در حال خدمت به زائران هستند چرا که خدمت‌رسانی مطلوب سبب سربلندی ایران و شهر قم می‌شود.
همچنین، در این دیدار بر تعامل گسترده‌تر فعالان رسانه‌ای موکب‌های مسجد مقدس جمکران و حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها تاکید شد.
لازم به ذکر است، تقدیر از فعالیت‌های موکب مسجد مقدس جمکران با اهدا هدایای معنوی به مسؤولان این موکب و اعطای سنگ انشگتری حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها به سید علی صالحی بازیگر سینما و تلویزیون از دیگر اقدامات انجام شده در حاشیه این بازدید بوده است.
انتهای پیام/۱۱۵