معاون اجرایی و مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها با حضور در بیمارستان الحسین علیه‌السلام کربلا از بیماران ایرانی بستری شده در این بیمارستان عیادت کردند.

به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، محمدجواد جهانگیرزاده معاون اجرایی و حجت‌الاسلام جواد بهشتی‌پور مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) به همراه محمد بهرامی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قم با حضور در بیمارستان الحسین علیه‌السلام شهر کربلا از بیماران ایرانی بستری شده در این بیمارستان عیادت کردند.

همچنین، خادمان آستان حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها در این دیدار پرچم بارگاه این آستان مقدس را در دست داشتند که بیماران از آن تبرک جستند.

بر اساس این گزارش، در این بازدید بسته‌های تبرکی آستان حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها  بین بیماران و کادر درمانی این بیمارستان توزیع شد.

در پایان بازدید مدیر موکب آستان حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها با اهدای هدایایی از حسنی مسؤول کادر درمانی جمعیت هلال احمر مستقر در بیمارستان الحسین علیه‌السلام تجلیل کرد.

لازم به ذکر است، درمانگاه درمانی موکب آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در عمود ۱۰۸۰ در طول روز با حضور ۴۵ نفر از پزشکان و بهیاران مختلف خدمات بسیاری را به زائران اربعین حسینی ارائه می‌دهد.

انتهای پیام/۱۱۵