به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی، عصر امروز در دیدار فرمانده کل ناجا، رئیس پلیس راهور و جمعی از مسئولین انتظامی کشوری و استانی در سالن محراب حرم مطهر گفت: نیروی انتظامی ازجمله نیروهای تأثیرگذار در جامعه  است که سخت‌ترین کارها را بر دوش دارد و برخی از دشمنان داخلی و خارجی نمی‌خواهند امنیت در کشور برقرار باشد.

تولیت حرم حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها بابیان اینکه صبوری نیروی انتظامی قابل‌تقدیر است، گفت: مردم اهانت به نیروی انتظامی را نمی‌پذیرند، چراکه برخی از شخصیت‌ها و عناوین ازجمله مراجع تقلید، سپاه پاسداران و نیروی انتظامی از یک جایگاه خاص برخوردار هستند.

آیت‌الله سعیدی خاطرنشان کرد: فتنه دراویش در تهران، برای عموم ملت سخت بود، هرچند وقار و صبوری نیروی انتظامی برای مردم به‌خوبی قابل‌مشاهده بود؛ در این‌گونه موارد دستگاه‌های مربوطه باید به‌صورت قاطع اقدامات لازم را برای ریشه‌کن کردن فتنه‌گران دنبال کنند.

تولیت حرم بانوی کرامت با تأکید بر اینکه مردم باید قدرشناس نیروی انتظامی باشند، مطرح کرد: نیروی انتظامی راحتی و آسایش را در ایام نوروز بر خود ممنوع کردند تا مردم در آرامش و آسایش باشند به همین علت موردعنایت خداوند متعال خواهند بود.

امام‌جمعه قم با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی نگاه مردم ایران را نسبت به پلیس تغییر داد، گفت: اکنون نیز با تدابیر رهبر انقلاب اسلامی نیروی انتظامی توانسته به‌عنوان نیروهایی ولایی خدماتی ویژه را به مردم ارائه دهد که این خدمات ذخیره‌ای برای آخرت نیروهای انتظامی خواهد بود.

وی در ادامه افزود: حفظ و ایجاد امنیت در مقابل حرکات و دشمنی‌هایی که چشم دیدن امنیت و آرامش را در ایران ندارند،  کار بسیار سختی است و نیروی انتظامی در طول این سال‌ها متحمل سختی‌های زیاد شده است.