به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، ویژه‌ برنامه‌های ثابت فرهنگی و سلسله نشست‌های معارفی ویژه بانوان در رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها در نوبت صبح( ساعت ۱۰) و عصر( ساعت۱۷) حرم مطهر اعلام شد.

بنا بر اعلام واحد محافل و مراسم امور فرهنگی خواهران در روزهای شنبه در نوبت صبح محفل معارفی با موضوع «نقش دعا در زندگی انسان» با سخنرانی خانم قاسمی از اساتید حوزه علمیه خواهران برگزار می‌شود و در نوبت عصر بانو جعفری موحد با محوریت «نقش زن در استحکام خانواده» برای بانوان سخنرانی خواهد کرد.

در نوبت صبح روز یکشنبه محفل معارفی «ولایت و انتظار» با سخنرانی خانم سلطانی پور برای بانوان حاضر در رواق حضرت معصومه سلام‌الله علیها برگزار می‌شود و در نوبت عصر خانم خراسانی شاخصه‌های «منتظر و منتظر پروری» را برای بانوان تبیین خواهد کرد.

محفل تبیین «راهکارهای تشویق فرزندان به نماز» نیز در نوبت عصر روزهای دوشنبه با سخنرانی خانم اخوت در رواق برای بانوان برگزار خواهد شد.

در روزهای سه‌شنبه خانم الهی پور با محوریت «کرامت انسانی» برای بانوان سخنرانی خواهد کرد و در نوبت عصر خانم فخر روحانی « هجرت از منظر آیات و روایات و سیره اهل‌بیت» را برای بانوان حاضر در رواق تبیین می‌کند.

محافل تبیین «کرامت انسانی» و بیان« شاخصه‌های ازدواج موفق» از محافلی هستند که در نوبت صبح و عصر روزهای چهارشنبه با سخنرانی خانم الهی پور و خانم خراسانی برای بانوان برگزار می‌شود.

در نوبت صبح روزهای پنجشنبه خانم شاه جعفری« مهارت‌های فردی» را طبق دیدگاه اسلام برای بانوان تشریح خواهد کرد و در نوبت عصر روزهای پنجشنبه« آداب اجتماعی از منظر قرآن» توسط خانم الهی پور برای بانوان تبیین می‌شود.

لازم به ذکر است، برنامه‌های جزء خوانی روزانه و ختم‌های ثقلین بعد از نماز ظهر و عصر در رواق برقرار است و بانوان می‌توانند در آن شرکت کرده و یا برای دریافت دفترچه  ختم‌های ثقلین به دفتر واحد فرهنگی خواهران جنب رواق حضرت خدیجه سلام‌الله علیها مراجعه کنند.(t1)