به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه علیهاالسلام، متن پیام تسلیت آیت‌الله سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس و امام‌جمعه قم بدین شرح می‌باشد:
بسم‌الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون
هنرمند گرامی استاد محمدعلی مجاهدی دام عزه
مادر گوهر تمدن سازی است که اساسی‌ترین افق‌های مؤمن در کلام پیامبر اسلام به چنین مقامی گره‌خورده و بهشت که پاداش نیکوکاران است در وصف تعظیم مقام این گوهر تمدن ساز بیان‌شده است.
شما در سوگ چنین گوهری نشسته و چون تخلص ماندگارتان عمری را چون پروانه به گرد این شمع گرانبار گردیدید. ثمره معنوی ارتزاق از شیره جان مادری ولایی و محب اهل‌بیت علیهم‌السلام، قلمی شده از جنس شعر آیینی برای تعظیم شعائر دینی در دستان شما عزیز گرامی و چنین رسالتی چشمه‌ای همیشه جاری برای آن بانوی مرحومه خواهد بود و انشاء الله زمینه‌ای برای حشر ایشان با حضرت فاطمه زهرا سلام‌الله علیها و ولی‌نعمتمان کریمه آل طه باشد.
این‌جانب ارتحال مادر گرامیتان مرحومه علویه راضیه میلانی، صبیه مرحوم آیت‌الله‌العظمی میلانی(ره) و متعلقه مرحوم میرزا محمد مجاهدی تبریزی(ره) را تسلیت گفته و در جوار حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها از خداوند متعال برای آن مرحومه غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسألت دارم.
سید محمد سعیدی
تولیت آستان مقدس و امام‌جمعه قم
۵ مهرماه ۱۳۹۷