به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، رضا فراهانی ظهر امروز در دیدار جمعی از فرماندهان بخش‌های تخصصی بسیج وزارت جهاد کشاورزی با آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت حرم کریمه اهل‌بیت(س) با اشاره به اینکه ۸۶۰ پایگاه بسیج تخصصی بخش کشاورزی فعالیت دارند، اظهار کرد: جمعی از کارشناسان و متخصصان برجسته فرماندهی این پایگاه‌ها عضویت بیش از ۵۴ هزار نیروی بسیجی را بر عهده دارند.

وی با بیان اینکه بسیجیان وزارت جهاد کشاورزی در راستای تحقق منویات رهبری در بخش کشاورزی درحال تلاش هستند، اضافه کرد: وزارت جهاد کشاورزی تامین مایحتاج غذایی مردم را دنبال می‌کند به همین علت نیروهای بسیجی این مجموعه رسالت‌های مهمی را بر عهده دارند.

فرمانده بسیج وزارت جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: بسیجیان وزارت جهاد کشاورزی بدون هیچ چشم‌داشتی منشأ بسیاری از تغییرات و تحولات در این وزارتخانه شده و تاکنون پویایی مطلوبی را در این مجموعه رقم زده‌اند.

وی از بسیج به‌عنوان تفکر و اندیشه نام برد و گفت: تفکر بسیجی در بخش‌های مختلف جامعه موجب تحول شده است به همین علت ترویج تفکر بسیجی راهکاری برای رفع مشکلات کشور است.(p2)