به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها، احمد بیطرفان ظهر امروز در ستاد بزرگداشت دهه بصیرت که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر برگزار شد، با اشاره به اینکه سپاه امام علی بن‌ابیطالب(ع) امنیت برنامه‌های مختلف دهه بصیرت را مورد توجه قرار می‌دهد، اظهار کرد: کمیته امنیتی سپاه در ماه جاری جلسات مختلفی را ویژه دهه بصیرت برگزار کرده است.

وی از استقرار مستمر نیروهای امنیتی سپاه در مدرسه فیضیه قم یاد کرد و افزود: در راستای تامین امنیت مراسم بزرگداشت سالروز ۹ دی‌ماه در مدرسه فیضیه قم، نیروهای امنیتی و حفاظتی سپاه در این مجموعه افزایش می‌یابد.

جانشین سپاه استان قم با اشاره به حضور نیروهای بسیجی در مراسم بزرگداشت سالروز ۹ دی‌ماه عنوان کرد: بیش از ۹۰ درصد افراد حاضر در این مراسم اقشار مختلف مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۴۰۰ نشست سیاسی به همت مجموعه‌های مختلف بسیج در مدارس و دانشگاه‌ها با حضور هادیان سیاسی برگزار می‌شود، عنوان کرد: امیدواریم با مشارکت صدا و سیما و دیگر مجموعه‌های تبلیغاتی و رسانه‌ای، مردم حضور پرشوری در این برنامه‌ها داشته باشند.

همچنین، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم ضمن تقدیر از تلاش‌های بسیج رسانه در راستای تهیه محتواهای مختلف رسانه‌ای اظهار کرد: نمایش مستند «آزادسازی نبل و الزهرا» در محافل مختلف استانی می‌تواند موجب بصیرت‌افزایی مردم شود.

سید موسی حسینی کاشانی به تهیه ویژه نامه دهه بصیرت برای توزیع در نماز جمعه قبل از ۹ دی‌ماه اشاره کرد و افزود: امیدواریم با مشارکت مجموعه‌های مختلف بتوانیم این ویژه نامه را در نقاط مختلف استان قم در میان مردم توزیع کنیم.