به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی در سالن فوتسال مجتمع ورزشی ولایت حرم مطهر برگزار شد.
در این مراسم هادی محمود نژاد، معاون اجرایی، ابراهیم اسلام‌پناه معاون پشتیبانی و منابع انسانی  و حجت‌الاسلام والمسلمین صفر فلاحی مشاور فرهنگی تولیت آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها به ایراد سخن پرداختند.
بر اساس این گزارش، در رشته فوتسال تیم‌های موسسه زائر کریمه، مدیریت بهداشت و درمان و خدمات اماکن حرم مطهر و همچنین در رشته والیبال تیم‌های شهدای مدافع حرم، شهید موسی کاظمی و مدیریت خزانه‌داری به ترتیب مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
در رشته بدمینتون دو نفره تیم‌های شهید محمدمهدی مالامیری، شهید مهدی ایمانی و شهید عبدالحسین برونسی و در رشته بدمینتون تک نفره نیز علی رجبی، عبدالله ابوالحسنی و محمدصادق اکبری رتبه‌های سوم تا اول را به خود اختصاص دادند.
سید محمد اکبری، مصطفی اکبری و مهدی لطفی در رشته دارت و حسن اسدالهی، حسین آقوشانی و صادق سیاهلویی در رشته تنیس‌روی میز جایگاه‌های سوم تا اول را کسب کردند.