به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، برنامه‌های هفته جاری حرم مطهر بانوی کرامت با برگزاری جشن میلاد امام رضا علیه‌السلام با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسملین میرشفیعی و حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی میرباقری و مدح‌خوانی رضا ولی‌زاده در شبستان امام خمینی(ره) آغاز می‌شود.
روز میلاد امام رضا‌ علیه‌السلام نیز هم‌زمان با ۲۳ تیرماه ویژه‌برنامه حرم مطهر قبل از نماز ظهر و عصر در شبستان امام خمینی(ره) با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین گنجی و مدح‌خوانی پاکزمان برگزار می‌شود.
همچنین، حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی ماندگاری نیز در مراسم شام میلاد امام رضا علیه‌السلام به ایراد سخن و سید علی حسینی‌نژاد نیز در وصف اهل‌بیت(ع) در این مراسم به مدح‌خوانی خواهد پرداخت.
دوشنبه شب هم‌زمان با ۲۴ تیرماه نیز یکی از سلسله نشست‌های تبیین بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علیرضا پناهیان دنبال خواهد شد.
در ادامه سخنرانی‌های بعد از نماز مغرب و عشاء، زائران و مجاوران حرم مطهر در شبستان امام خمینی(ره) از سه شنبه تا جمعه هفته جاری به ترتیب از سخنرانی حجج‌اسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی، ناصر رفیعی، حبیب‌الله فرحزاد، سیدمهدی میرباقری بهره‌مند خواهند شد.
زیارت جامعه کبیره هفته جاری با مداحی حجت‌الاسلام والمسلمین شهیدی خوانده و مراسم دعای کمیل هفته جاری نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد و مدیحه‌سرایی مهدی میرداماد و همچنین مراسم دعای ندبه نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین ظهیری و مدیحه‌سرایی اباذر بیوکافی برگزار خواهد شد.