به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی خادمان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در سالروز میلاد امام رضا علیه‌السلام در سالن ورزشی پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) حرم مطهر به کار خود پایان داد.
این مسابقات کار خود را با آغاز دهه کرامت در رشته‌های والیبال، فوتسال، دارت، تنیس روی‌میز و بدمینتون آغاز کرده و امروز در مراسم اختتامیه از نفرات و تیم‌های برگزیده تجلیل شده است.
حجت‌الاسلام والمسلمین صفر فلاحی مشاور تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در این مراسم پیرامون اهمیت ورزش و نتایج گسترش آن در جامعه به ایراد سخن پرداخت.
صادق اکبری، مصطفی اکبری و ابوالحسنی در رشته بدمینتون، صادق اکبری، زائری و عبدلی در رشته تنیس روی میز، صادقی، زائری و افخمی در رشته دارت، تیم شهید حججی به سرپرستی عباس عصارزاده، تیم شهدای مدافع حرم به سرپرستی علی‌رضا کاشی‌زاده و تیم شهید صیاد شیرازی به سرپرستی سیدمحمد اکبری در رشته والیبال مقام‌های اول تا سوم را به خود اختصاص دادند.
همچنین در فوتسال نیز تیم شهدای مدافع حرم به سرپرستی سید مرتضی میرهاشمی، تیم مؤسسه زائر کریمه به سرپرستی اسماعیل میرزایی و تیم فنی مهندسی به سرپرستی حسین رحمتیان جایگاه اول تا سوم را کسب کردند و همچنین از داوود بختیاری نیز به‌عنوان بازیکن اخلاق این رشته تجلیل به عمل آمد.
خاطرنشان می‌شود، هادی محمودنژاد معاون اجرایی و محمد واحدی معاون پشتیبانی و منابع انسانی آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) نیز در این مراسم حضور داشتند و برخی از حرکات نمایشی رزمی توسط جمعی از نوجوانان و جوانان به اجرا گذاشته شد.