به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام والمسلمین صفر فلاحی عصر امروز در مراسم اختتامیه مسابقات ورزشی خادمان آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) که در سالن ورزشی پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) حرم مطهر برگزار شد، طی سخنانی با بیان اینکه برنامه‌های ورزشی باید با قدرت دنبال شود و گسترش یابد، اظهار کرد: اگر در خانواده‌‌ای والدین اهل ورزش باشند فرزندان نیز از آن‌ها الگوبرداری می‌کنند و خانواده‌ها به نشاط مورد نظر خواهند رسید و در نتیجه نیز نشاط در سراسر جامعه ترویج یافته و جامعه با نشاط می‌شود.
وی از ویژگی انسان کریم یاد کرد و گفت: انسان کریم خشم خود را فرو می‌برد و از خشم فراری است و این ویژگی در ورزشکاران با اخلاق به‌خوبی قابل مشاهده است.
مشاور تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با اشاه به اینکه انسان کریم مراقب چشم‌های خود است، اظهار کرد: انسان کریم چشم خود را به روی هر چیزی نمی‌بند و برای مشاهده کردن هر چیزی باز نمی‌کند.
وی با تاکید بر اینکه بالاترین مکارم در دین جمع شده است، عنوان کرد: هر فردی که دینش کامل‌تر باشد از کرامت بیشتری نیز برخودار خواهد بود.
فلاحی خاطرنشان کرد: بر اساس روایتی از امام صادق علیه‌السلام ریشه‌های لطف و کرم در خانه‌های این بزرگواران است و همه زیبایی‌ها از این کرم ریشه می‌گیرد.