به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام والمسلمین صفر فلاحی عصر امروز در نشست قرارگاه ۱۹ دی استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم بانوی کرامت برگزار شد، با اشاره به اینکه پیرو مصوبات قرارگاه هر یک از مسئولان استان در یکی از نشست‌های قرارگاه ۱۹ دی به ارائه گزارشی از اقدامات خود در حوزه حجاب و عفاف خواهند پرداخت.
وی اضافه کرد: در مورد مشکل اصناف نیز باید نشستی با حضور مسئولان اصناف، پلیس اماکن و سازمان صنعت، معدن و تجارت برگزار شود تا بتوانیم مشکلات موجود را با انسجام و وحدت و حرکت‌های گسترده رفع کنیم.
مشاور تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در امور فرهنگی ضمن تقدیر از مشارکت شهرداری قم در برنامه‌های مختلف فرهنگی استان قم اظهار کرد: آیین‌نامه حجاب و عفاف مصوب شورای عالی انقلاب فرهنگی مجموعه وظایف ۱۰ گانه‌ای را بردوش شهرداری‌ها گذاشته است که امیدواریم در شهر قم نیز شاهد توجه ویژه شهرداری به این وظایف باشیم.
وی با اشاره به اینکه در برخی از مناطق قم شاهد آسیب‌های اجتماعی و فرهنگی بیشتری هستیم، عنوان کرد: اگر دستگاه‌ها در کنار یکدیگر قرار گرفته و در حوزه‌ اعزام کارشناسان فرهنگی و تبلیغات و انجام خدمات اقدامات مشترکی را رقم بزنند شاهد تحول در این مناطق خواهیم بود.