به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حسن احمدلو شب گذشته در نشست قرارگاه ۱۹ دی استان قم که در سالن محراب شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) برگزار شد، با بیان اینکه بیش از ۷۰ درصد ناهنجاری‌های اصناف به واحدهای بدون پروانه اختصاص دارد، عنوان کرد: تعداد واحدهای بدون پروانه قریب ۱۰ هزار مورد است که طی یک ماه اخیر با هماهنگی دادستانی و ناجا تدابیری برای رفع مشکل آن‌ها اندیشیده شده است.
وی با اشاره به برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای نظارت بیشتر بر تولیدکنندگان لباس زنانه عنوان کرد: برخی از تولیدات از شهرهای دیگر وارد قم می‌شود اما تلاش کردیم تا فروشندگان را نسبت به آسیب‌ها آگاه و از فروش لباس‌های نامناسب جلوگیری کنیم.
رئیس اتاق اصناف قم با تاکید بر اینکه اتحادیه پوشاک دو هزار و ۵۰۰ واحد صنفی را به خود اختصاص می‌دهد، گفت: ۵۰۰ واحد از فروشندگان پوشاک بدون مجوز هستند و از هزار و ۴۰۰ واحد صنفی تولیدی که در استان قم داریم ۳۰۰ واحد بدون پروانه هستند.
همچنین، جعفر آسوده رئیس اتحادیه پوشاک استان قم با اشاره به اینکه در این استان نسبت به دیگر استان‌های کشور رویکرد متفاوتی را در حوزه حجاب و عفاف دنبال کرده‌ایم، عنوان کرد: امیدواریم با حمایت دستگاه‌ها و مجموعه‌های مختلف بتوانیم به جایگاهی که در شأن قم است برسیم