به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، سردار محمدتقی شاهچراغی عصر یکشنبه در نشست قرارگاه ۱۹ دی استان قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت برگزار شد، با بیان اینکه طلاق یکی از موضوعاتی است که به صورت جدی استان قم را تهدید می‌کند، اظهار کرد: سازمان‌های متولی باید نسبت به آسیب‌های اجتماعی حساس باشند و اعتبارات ملی را برای رفع این آسیب‌ها جذب و هزینه کنند.
وی اضافه کرد: باید عملکردهایی که با استفاده از بودجه ابلاغی وزارت کشور در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی انجام شده است را بررسی و ارزیابی کنیم تا در سال جدید از این اعتبارات به شیوه مطلوب‌تر بهره‌مند شویم.
فرمانده سپاه امام علی بن‌ابیطالب علیه‌السلام گفت: این سپاه استانی در راستای مقابله با آسیب‌های اجتماعی طرحی سه سال را در دستور کار قرار داده است که این طرح را ۱۵ محله با محوریت چهار حوزه مقاومت بسیج دنبال می‌کند.
وی ادامه داد: اگر بودجه‌ها پیامدمحور در میان مجموعه‌های مختلف تقسیم‌ شود اجرای برنامه‌های عملیاتی در راستای رسیدن به پیامد و خروجی مورد توجه هر دستگاهی قرار خواهد گرفت.
حجت‌الاسلام محمد لطفی‌نیاسر مدیرکل صدا و سیمای استان قم بر لزوم استفاده از تیم‌های عرب‌زبان برای دعوت زائران و مسافران عرب‌زبان شهر کریمه اهل‌بیت(س) به فرهنگ حجاب و عفاف تاکید کرد و افزود: ساماندهی وضعیت ظاهری هسته مرکزی شهر باید به‌عنوان اولویت در دستور کار قرار گیرد.