به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه علیها السلام، حجت الاسلام مهدی ماندگاری شب گذشته در شبستان امام خمینی(ره) در جمع زائران و مجاوران حرم بانوی کرامت طی سخنانی اظهار کرد: هر انسانی که از دستورات شیطان تبعیت کند به سمت فحشا و منکر کشیده خواهد شد که ابتدا شیطان جای منکر و معروف را عوض می‌کند و سپس دستور به انجام منکر می‌دهد.

وی افزود: شیطان در ابتدا امثال یزید را به جایگاه حاکم اسلامی می‌رساند و سپس دستور اطاعت از یزید را به پیروان خود می‌دهد و این یعنی تغییر ذائقه و جابه جایی ارزش‌ها با ضد ارزش‌ها که به صورت مکرر در تاریخ به وقوع پیوسته است.

سخنران حرم بانوی کرامت تاکید کرد: تهاجم فرهنگی دشمن نیز دقیقا طبق اقدامات صورت می‌گیرد یعنی در ابتدا دشمن سعی می کند ذائقه ها را عوض کند و سپس با با جابه جایی ارزش ها با ضد ارزش ها و معروف ها با منکرها به دین و اعتقادات انسان حمله کند و کار را به جایی می رساند که بی حجابی و بی عفتی در جامعه رواج پیدا می کند.

ماندگاری یادآور شد: اصرار عده ای از مسئولان مبنی بر ورود بانوان به ورزشگاه‌هایی که مردان در حال ورزش و مسابقه هستند در حقیقت به نوعی تغییر ذائقه و جابه‌جایی ارزش ها با ضد ارزش‌هاست و گرنه فردی مخالف ورزش بانوان نیست و بانوان می‌توانند در اماکن ورزشی حضور یابند که محیطش مناسب باشد.

رئیس مؤسسه روایت سیره شهدا در ادامه گفت: اگر ذائقه‌ها عوض شود خداوند تضمینی برای استمرار نعمت ندارد و اگر مردم شاکر نعمت ولایت اهل‌بیت(ع) و نعمت نظام اسلامی نباشند این نعمات از مردم گرفته خواهد شد.

ماندگاری تاکید کرد: وقتی ذائقه ها عوض شود مردم به ظاهر مسلمان و دین دار در شهادت امام حسین علیه السلام به جای عزاداری، شادمانی و مقابل کاروان اسرای اهل بیت(ع) هلهله می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: اتفافات ناگوار بسیاری در طول تاریخ به علت تغییر ذائقه‌ها و جابه جایی ارزش ها به وقوع پیوسته است و تمام آفت ها و بلاهایی که از سمت شیطان به انسان می رسد به واسطه تغییر ذائقه قرآنی انسان به سمت ذائقه شیطانی است.

استاد حوزه علمیه یادآور شد: ذائقه هایی که میل به دنیا داشته باشند صاحبان این ذائقه ها کارشان به جایی می رسد که خون امام معصوم(ع) را هدر اعلام می‌کنند و امام را به قتل می رسانند.

ماندگاری در پایان گفت: ذائقه مردم زمان حضرت موسی(ع) توسط سامری و بعد از رحلت نبی گرامی اسلامی توسط بنی امیه عوض و جای ارزش‌ها با ضد ارزش ها جابه جا شد.