به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، زهیر ثباتی‌مقدم در دیدار جمعی از خیرین موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با تولیت حرم مطهر که در سالن محراب انجام شد، با اشاره به عظمت ایام اربعین حسینی و حرکت سیل مشتاقان به امام حسین علیه‌السلام به کربلای معلی، بیان کرد: طبق آمار جمع‌آوری شده، تاکنون ۴ برابر سال گذشته درخواست گذرنامه ثبت شده است که این امر فراتر از پیش‌بینی غالب مجموعه‌ها، موکب‌ها و هیئات است.
وی افزود: امسال نیز طبق سال‌های گذشته موکب آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در عمود ۱۰۸۰ مسیر نجف تا کربلا دایر شده و با همت خیرین و خادمان حرم مطهر بانوی کرامت بهتر و بیشتر از سال‌های گذشته ارائه خدمت به زائران حسینی خواهد داشت.
مشاور تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها خاطرنشان کرد: اگر در حرم حضرت معصومه سلام‌الله علیها نام خود را ثبت و ضبط کنیم، روزی در و دیوار این حرم مطهر برای ما شهادت خواهند داد.
وی ادامه داد: ان‌شاءالله همه کسانی که به صورت نقدی به موکب آستان کمک کرده‌اند، فعالیت‌های فرهنگی انجام می‌دهند و یا در خدمت موکب هستند در دنیا و آخرت مأجور باشند.
حجت‌الاسلام ثباتی‌مقدم در پایان گفت: امیدواریم دوستان همت کنند تا نیازهای موکب به نحو احسن برآورده شود تا شرمنده امام حسین علیه‌السلام و زوار اربعین حسینی نباشیم.