به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سید محمد سعیدی عصر امروز در مراسم افتتاحیه قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر ثارالله قم که در سالن همایش‌های الغدیر دفتر تبلیغات حوزه علمیه قم برگزار شد، اظهار کرد: علت تشکیل قرارگاه ۱۹ دی در استان قم، فرمایشات رهبر معظم انقلاب در مورد مرکزیت و کانون انقلاب بودن شهر قم است.
وی با بیان این‌که این قرارگاه با هدف امر به معروف و نهی از منکر و با حضور دستگاه های مختلف استان و یاری مردم تشکیل شده و به دنبال حفظ چهره فرهنگی و ایمانی شهر قم به عنوان شهر کریمه اهل‌بیت(س) و عش آل محمد صلی الله علیه و آله است، افزود: دشمنان به دنبال تحت تأثیر قراردادن چهره فرهنگی و مذهبی شهر قم هستند و نگاهی خائنانه به این شهر دارند.
نماینده ولی‌فقیه در استان قم ادامه داد: در امر به معروف و نهی از منکر که وظیفه‌ای همگانی است برخی از دستگاه‌های استانی توجه کافی ندارند و برخی نیمه‌کاره وارد شده‌اند، ولی نیروی انتظامی از جمله دستگاه‌هایی است که با عشق و علاقه در بحث امر به معروف و نهی از منکر وارد شده‌ و بدون توجه به ملامت‌ها و سرزنش‌ها راه خود را ادامه می‌دهد.
تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با تأکید بر این‌که دستگاه‌ها در جبهه امر به معروف و نهی از منکر باید هماهنگ و با هدف واحد عمل کنند، خاطرنشان کرد: امر به معروف کار ارزشمند و الهی است و نیاز است از ظرفیت‌های مختلف در این زمینه برای رسیدن به هدف واحد استفاده شود.
آیت‌الله سعیدی با اشاره به این‌که قم به عنوان مرکز و کانون انقلاب فقط از یک سمت و سو دنبال نمی‌شود و دشمن از جهات مختلف به دنبال ضربه‌زدن به این شهر است، گفت: یکی دیگر از مواردی که دشمن روی آن سرمایه‌گذاری کرده و به دنبال خدشه‌دار کردن آن است، بحث امنیت این شهر است.
وی افزود: چهره انقلابی شهر مقدس قم مورد تعرض و دست‌اندازی معاندان و مغرضان قرار گرفته و باید دستگاه‌ها اهتمام جدی به این قضیه داشته باشند و نگذارند دشمنان به اهداف شوم خود در این شهر برسند.