به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آئین افتتاح قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر ثارالله استان قم عصر امروز با حضور آیت‌الله سید محمد سعیدی، نماینده ولی فقیه در استان قم و تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) در سالن همایش‌های الغدیر دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم برگزار شد.
در این مراسم همچنین سردار شاچراغی فرمانده سپاه علی بن ابیطالب علیه‌السلام، سردار آقاخانی فرمانده انتظامی استان قم، حجت‌الاسلام قریب دادستان قم، حجت‌الاسلام روستاآزاد معاون فرهنگی و تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، مسئولان استانی و شهری و ۷۰۰ نفر از فعالان عرصه امر به معروف و نهی از منکر استان حضور داشتند.
آیت الله سعیدی در این مراسم بیان کرد: در امر به معروف و نهی از منکر که وظیفه‌ای همگانی است برخی از دستگاه‌های استانی توجه کافی ندارند و برخی نیمه‌کاره وارد شده‌اند، ولی نیروی انتظامی از جمله دستگاه‌هایی است که با عشق و علاقه در بحث امر به معروف و نهی از منکر وارد شده‌ و بدون توجه به ملامت‌ها و سرزنش‌ها راه خود را ادامه می‌دهد.
تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با تأکید بر این‌که دستگاه‌ها در جبهه امر به معروف و نهی از منکر باید هماهنگ و با هدف واحد عمل کنند، خاطرنشان کرد: امر به معروف کار ارزشمند و الهی است و نیاز است از ظرفیت‌های مختلف در این زمینه برای رسیدن به هدف واحد استفاده شود.
سردار آقاخانی فرمانده نیروی انتظامی و سردار شاهچراغی فرمانده سپاه قم نیز در این مراسم درباره اهمیت ترویج فریضه الهی امر به معروف و نهی از منکر تأکید کردند.
در این مراسم از کارت، پرچم و لوگو و همچنین کارت عضویت آیت الله سعیدی در قرارگاه مردمی ثارالله قم رونمایی شد و از آمران به معروف و ناهیان از منکر نمونه استان نیز تجلیل به عمل آمد.
گفتنی است، قرارگاه امر به معروف و نهی از منکر ثارالله قم در زمینه جذب و آموزش آمران به معروف و ناهیان از منکر استان فعالیت می کند.