به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، مراسم تودیع و معارفه فرمانده تیپ مستقل تبلیغی رزمی ۸۳ امام صادق علیه‌السلام صبح امروز با حضور آیت‌الله سید محمد سعیدی، نماینده ولی فقیه در استان قم و تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) در مکان تیپ برگزار شد.
در این مراسم همچنین حجت‌الاسلام عبدالله حاجی‌صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، حجت‌الاسلام عبدالکریم بهجت‌پور مدیر حوزه‌های علمیه خواهران، حجت‌الاسلام اکبری مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه علی‌بن ابیطالب علیه‌السلام قم و مسئولان عقیدتی و نظامی حضور داشتند.
حجت‌الاسلام منتظرزاده در این مراسم با حکم نماینده ولی فقیه در سپاه به عنوان فرمانده جدید تیپ مستقل ۸۳ امام صادق علیه‌السلام معارفه شد و با تقدیرنامه‌ای نیز از زحمات حجت‌الاسلام عزت‌الله معتمد، فرمانده سابق تیپ قدردانی به عمل آمد.
گفتنی است، قشر روحانی در جریان پیروزی انقلاب اسلامی و پس از آن در جنگ تحمیلی حضور سازنده و نقش کم نظیری را ایفا کرده است. از رهبری انقلاب توسط حضرت امام(ره) گرفته تا رییس جمهور و رییس مجلس و نمایندگان حضرت امام(ره) در ســطوح مختلف جنگ و نیز طلاب و روحانیونی که در صف جهاد در کنار دیگر رزمندگان به فعالیت رزمی تبلیغی مشغول بودند، گواهی بر این مدعاست.
تیپ تبلیغی رزمی امام صادق علیه‌السلام نیز در دوران دفاع مقدس با هدف مدیریت فکری و فرهنگی جنگ تحمیلی و تزریق روحیه بین رزمندگان اسلام با حضور روحانیان تشکیل شد و موفقیت‌های بسیاری را در دفاع مقدس و در دوران‌های مختلف نظام اسلامی رقم زد.