به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام علی فتح‌الله زاده طی گفت‌وگویی با اشاره به اینکه معرفی موزه آستان مقدس بانوی کرامت به عموم مردم استان و کشور به ویژه زائران خارجی و توریست‌ها به‌عنوان یکی از اهداف موزه درحال دنبال شدن است، اظهار کرد: در راستای تحقق این هدف ارتباط‌گیری با هتل‌ها و مجموعه‌های توریستی در شهر مقدس قم انجام شده تا بتوانیم از مجموعه ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.

وی از پیگیری‌هایی انجام شده برای استفاده از ظرفیت مجموعه‌های مختلف از جمله شهرداری یاد کرد و گفت: مشارکت در تور قم‌گردی یکی از اهدافی است که در سال جاری دنبال خواهد شد تا بتوانیم موزه را در لیست مکان‌های مورد بازدید مخاطبان تور قم گردی قرار دهیم.

مدیر موزه آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) با بیان اینکه در سال آینده از بسترهای تبلیغات شهری برای معرفی این موزه استفاده خواهد شد، عنوان کرد: با تور لیدرهای مرتبط با مجموعه میراث فرهنگی نیز ارتباط برقرار کرده تا این افراد گروه‌های مختلف را به سمت موزه هدایت می‌کنند.

وی از تبدیل شدن تالار نور کاخ مرمر به موزه هنرهای اسلامی ایران یاد و تصریح کرد: با موزه ملک و برخی دیگر از موزه‌های زیر نظر بنیاد مستضعفین تعاملاتی داشته تا بتوانیم تصاویر و آثار موزه حرم مطهر را در موزه‌های دیگر نیز به نمایش گذاشتیم و از آثار آن‌ها نیز استفاده کنیم.