به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، هادی محمودنژاد طی گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با خبرنگار صدا و سیمای مرکز قم، طی سخنانی اظهار کرد: به دنبال شیوع بیماری کرونا، ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت کشور درخواست‌هایی از اماکن مقدس داشتند که به صورت موقت درب حرم‌‌های مطهر امام رضا علیه‌السلام، حضرت معصومه سلام‌الله علیها و حضرت عبدالعظیم حسنی علیه‌السلام برای کمک به دوری از تجمعات در شهرها بسته شود.
وی اضافه کرد: دوشنبه شب برای سلامتی مردم و کمک به جلوگیری از شیوع بیشتر کرونا به این درخواست پاسخ مثبت داده شد و از عموم مردم و زائران تشکر می‌کنم که در راستای یک تصمیم ملی با هدف اصلی مبارزه با کرونا با آستان مقدس همکاری کرده‌اند.
قائم مقام تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) با تاکید بر اینکه آستان مقدس به دنبال خدمت به مردم در شرایط فعلی جلوگیری از شیوع بیماری کروناست، عنوان کرد: در زمانی که مردم همراهی مستمر و یکپارچه‌ای داشته باشند می‌توانیم این بیماری را در سطح کشور کنترل کنیم.
وی خاطرنشان کرد: شب گذشته بعد از بسته شدن درب‌های حرم مطهر، افرادی نسبت به حرم مطهر هتک حرمت کرده و بخشی از درب را شکستند که مردم مؤمن، گروه‌ها و تشکل‌های مذهبی و نهادها نسبت به این حرکت معترض بوده و در بیانیه‌های مختلف این حرکت را محکوم کرده‌اند.
محمودنژاد ضمن تقدیر از همراهی عموم مردم شهر مقدس قم با آستان مقدس عنوان کرد: حرم کریمه اهل‌بیت (س) در این ایام به ویژه ایام نوروز متناسب با مناسبت‌های دینی از جمله مبعث حضرت رسول (ص) مراسم‌های خود را به صورت غیرحضوری و با استفاده از ظرفیت فضای مجازی، رسانه‌های مختلف و شبکه‌های ملی دنبال خواهد کرد.
وی ادامه داد: امسال حرم مطهر حضرت معصومه سلام‌الله علیها به رسم اهل‌بیت (ع) مهمان خانه‌های مردم خواهد شد و رسمی میزبانی را با مهمانی در خانه‌های مردم به جا خواهد آورد.