به گزارش پایگاه خبری آستان حضرت معصومه سلام‌الله علیها، مراسم خطبه‌خوانی خادمان حرم مطهر هر روز صبح ساعت ۷.۳۰ دقیقه از شنبه ۲۳ تا پنج شنبه ۲۸ اسفندماه با نوای محمود رشیدی، مهدی حیدرزاده، علی بهادری، حسن اسدالهی، سید داوود حاجی حسینی، یاسر محمدی دنبال می‌شود.
محفل معارفی قبل از نماز ظهر و عصر نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام داوود وندی، حجت‌الاسلام یاسر خلیلی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید کمال حسینی، حجت‌الاسلام ناصر خلج، حجت‌الاسلام والمسلمین رضا محمدی و حجت‌الاسلام والمسلمین منتظرین از شنبه تا پنج‌شنبه برگزار می‌شود.
همچنین در هفته جاری زیارتنامه حضرت معصومه سلام‌الله علیها هر روز بعد از نماز ظهر و عصر از شنبه تا چهارشنبه با نوای حجت‌الاسلام مقدسی، حسینی، حجت‌الاسلام بحرانی، ناصر آبیار، علی حبیب‌زاده و حسن پاکزمان خوانده می‌شود.
محفل معارفی قبل از نماز مغرب و عشاء نیز از شنبه تا چهارشنبه با سخنرانی حجت‌الاسلام علی خادمی، حجت‌الاسلام والمسلمین سید حسن سعیدی، حجت‌الاسلام والمسلمین دادسرشت طهرانی، حجت‌الاسلام والمسلمین فاطمی ابهری و حجت‌الاسلام والمسلمین صادق گلزاده و در روز پنج شنبه نیز محفل قرآنی با حضور گروه تواشیح قمر بنی هاشم برگزار می‌شود.
محافل معارفی بعد از نماز مغرب و عشاء نیز از شنبه با درس اخلاق آیت‌الله مهدی احدی آغاز می‌شود و تا پنج‌شنبه شب به ترتیب با سخنرانی حجج‌اسلام والمسلمین حبیب‌الله فرحزاد، لونی، سید حسین مؤمنی و علی نظری منفرد و سید مهدی میرباقری دنبال خواهد شد.
در هفته جاری در محفل معارفی قبل از نماز مغرب در روزهای سه شنبه و چهارشنبه به ترتیب جعفری دستجردی و سید مهدی موسوی، در محفل بعد از نماز عشاء حسن حیدرزاده، رضا ایزدی و علی مالکی‌نژاد از سه شنبه تا پنج‌شنبه و در محفل معارفی قبل از نماز ظهر چهارشنبه و پنج‌شنبه رحیم ابراهیمی و غلامرضا محمودنژاد به مداحی خواهند پرداخت.
همچنین، صبح روز جمعه ۲۹ اسفندماه دعای ندبه با نوای حجت‌الاسلام محمدپور، محفل معارفی ظهر با مداحی سید رضا جدا و سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین صمدی یزدی، محفل معارفی قبل از نماز مغرب با مداحی محمد ریحانی و سخنرانی حجت‌‍الاسلام والمسلمین محمدجواد عصاری و محفل بعد از نماز عشاء نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین تراشیون و مداحی محمدجواد احمدی دنبال می‌شود.
در روز شنبه هفته آینده ۳۰ اسفندماه نیز محفل معارفی قبل از نماز ظهر با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین هادی عباسی خراسانی، محفل معارفی قبل از نماز مغرب با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین علی اصغر ظهیری و سخنرانی شب توسط حجت‌الاسلام والمسلمین حسینی قزوینی دنبال می‌شود.
خاطرنشان می‌شود، میلاد امام حسین علیه‌السلام، حضرت عباس علیه‌السلام و امام سجاد علیه‌السلام به ترتیب از ۲۷ تا ۲۹ اسفندماه مصادف با سوم تا پنجم ماه شعبان مهم‌ترین مناسبت‌های هفته جاری است.