به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، حجت‌الاسلام مرتضی جعفری در گفت‌وگویی اظهار کرد: به مناسبت ایام اربعین برنامه پرده خوانی واقعه نگاری عاشورا هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء در صحن جوادالائمه علیه السلام حرم مطهر بانوی کرامت دنبال شده است.

وی ادامه داد: پرده‌خوانی بعد از نماز عشاء تا ساعت ۲۰:۳۰ در سه نوبت برای مخاطبان نوجوان و خانواده آنها اجرا و در بین هر نوبت سخنرانی چند رسانه‌ای توسط کارشناسان نوجوان انجام شده است.

مسئول واحد کودک و نوجوان حرم مطهر بانوی کرامت افزود: این برنامه با موضوع واقعه‌نگاری عاشورا تا اربعین حسینی با اجرای ۱۰ نفر از خادمیاران نوجوان دنبال شده است.

وی گفت: برنامه پرده‌خوانی از هفتم صفر همزمان با برپایی نمایشگاه اربعین در حرم مطهر بانوی کرامت آغاز شد و تا شام اربعین ادامه داشت و هر شب مورد استقبال مطلوب زائران و مجاوران قرار گرفت.

 جعفری ادامه داد: همچنین غرفه کودک و نوجوان هر روز در نمایشگاه اربعین از ساعت ۱۷ الی ۲۱ پذیرای کودکان و نوجوانان بود و در این غرفه کودکان ضمن آشنایی بیشتر با امام حسین علیه السلام و قیام ایشان از برنامه‌های نقاشی، رنگ آمیزی، قصه گویی و نقاله خوانی که توسط کارشناسان و مربیان کودک و نوجوان انجام می‌شد استفاده کردند.