به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، ویژه برنامه «دختران بهشتی» همزمان با ایام معصومیه به همت امور فرهنگی خواهران آستان بانوی کرامت برای دختران نوجوان ۱۲ تا ۱۶ سال به مناسبت ایام معصومیه به صورت حضوری برگزار می‌شود.

معرفی ابعاد شخصیتی حضرت معصومه(س) به دختران نوجوان، تبیین اهداف هجرت حضرت معصومه(س)، تبیین اهداف رسالت دختران نوجوان در عصر حاضر نسبت به امام زمان(عج) و وظایف دختران نوجوان به عنوان منتظر و تبیین برکات ولایتمداری حضرت معصومه(س) از اهداف برگزاری این جشن برای دختران نوجوان است.

این مراسم روز سه شنبه ۱۱ آبان‌ماه ساعت ۱۵ در صحن صاحب الزمان (عج) آستان مقدس بانوی کرامت با اجرا و سخنرانی حجت‌الاسلام داستان‌پور دنبال می‌شود.  

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام در این برنامه تا روز یک‌شنبه ۹ آبان‌ماه در ساعات اداری می‌توانند با شماره ۳۷۱۷۵۵۳۸ تماس بگیرند و یا به آیدی revaghenojavan@ در پیام رسان ایتا پیام ارسال کنند.

همزمان با این مراسم جشن یک سالگی کانال مجازی معصومانه برگزار و دختران نوجوان علاقه‌مند سراسر کشور برای مشارکت در برنامه‌های فرهنگی و معارفی آستان مقدس بانوی کرامت می‌توانند در کانال معصومانه به آدرس masumaneh@ عضو شوند.

لازم به ذکر است، در کانال معصومانه که به همت امور فرهنگی خواهران برای دختران نوجوان راه اندازی شده است، اضافه بر انجام برنامه‌های متنوع فرهنگی برای دختران، محفل هفتگی دخترانه به مناسبت‌های مختلف به صورت آنلاین برگزار می‌شود.

دختران نوجوان با عضویت در این کانال ضمن مشارکت در برنامه‌های فرهنگی و معارفی آستان مقدس بانوی کرامت می‌توانند پاسخ پرسش‌های فقهی خود را از کارشناسان آستان مقدس بانوی کرامت دریافت کرده و از خدمات مشاوره‌ای کارشناسان آستان مقدس در موضوعات مختلف بهره‌مند شوند؛ ارائه خدمات مشاوره‌ای به دختران نوجوان در موضوعات مختلف یکی از برنامه‌های محوری کانال معصومانه برای مخاطبان است.