به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، جشن «بچه‌های بهشت» ویژه دختران ۸ تا ۱۱ سال به همت امور فرهنگی خواهران در شبستان نجمه خاتون سلام الله علیها آستان مقدس بانوی کرامت برگزار شد

این ویژه برنامه در روز شنبه در سه نوبت زمانی مختلف برای گروه سنی کودک دنبال شد، در نوبت صبح دختران از ساعت ۹ الی ۱۱:۳۰ در مهد کریمه واقع در شبستان نجمه خاتون سلام الله علیها به صورت حضوری پذیرش شده و ویژه برنامه‌های متنوعی با محوریت ایام معصومیه برای آن‌ها برگزار شد.

پذیرش دختران در نوبت عصر نیز از ساعت۱۵ الی ۱۷ در مهد کریمه صورت گرفت و پذیرش دختران در نوبت سوم نیز بعد از نمازمغرب و عشاء از ساعت۳۰: ۱۸ الی ۲۰ بوده و برنامه‌های متنوعی شامل کارگاه رنگ‌آمیزی و نقاشی، سرود دست جمعی،سلام به حضرت معصومه(س)، برگزاری برنامه نمایش و قصه‌گویی با محوریت هجرت حضرت معصومه سلام‌الله علیها به قم و تبیین اهمیت و دلایل هجرت حضرت معصومه سلام الله علیها به قم برای دختران دنبال شده است..

همراه داشتن ماسک و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی برای حضور در برنامه جشن الزامی بوده است.

همچنین دختران سراسر کشور که در گروه سنی ۸ تا ۱۱ سال هستند برای مشارکت در برنامه‌های فرهنگی و معارفی آستان مقدس حصرت معصومه سلام الله علیها می‌توانند در کانال «شده‌ام ۹ ساله» به آدرس «shodeam9saleh@» ثبت نام کنند.

در ۶ ماهه نخست سال جاری بیش از ۲۰ هزار و ۵۰۰ پست با محتوای فرهنگی، معارفی، سبک زندگی اسلامی، تغذیه، احکام شرعی ويژه دختران نومکلف، مشاوره درسی و تحصیلی، معرفی کتاب، سبک زندگی شهداء و سیره ائمه معصوم در کانال« شده‌ام ۹ ساله» بارگذاری شده است که از این پست ها از سوی کاربران بیش از ۲ میلیون و ۹۸۰ هزار و ۸۰ مرتبه بازدید شده است.

کانال« شده‌ام ۹ ساله» به همت امور فرهنگی خواهران برای دختران نومکلف راه اندازی شده و تمام نیازهای دختران گروه سنی ۹ سال و دانش آموز در این کانال از سوی کارشناسان رواق کودک آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در نظر گرفته شده است.

این کانال، تنها کانال اعتاب مقدسه است که برای دختران نومکلف و گروه سنی ۹ سال در فضای مجازی مشغول انجام فعالیت‌های فرهنگی و معارفی است.