به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، امور فرهنگی خواهران آستان مقدس بانوی کرامت همزمان با ایام معصومیه پویش ملی «هر خادم یک محله» را آغاز کرد.

این پویش با هدف معرفی شخصیت حضرت معصومه سلام‌الله علیها به نسل جوان به عنوان الگوی ویژه در عرصه سیره و منش فردی، ولایتمداری و یاری امام معصوم و الگوگیری منتظران از منش بانوی کرامت برای یاری امام زمان(عج) و بستر سازی برای ظهور به استناد سیره بانوی کرامت در حال برگزاری است.

توسعه صحن‌های معنوی آستان مقدس بانوی کرامت از دیگر اهداف برگزاری این پویش است.

گروه‌های سنی مختلف از کودک، نوجوان تا جوان و بزرگسال و همچنین خواهران و برادران می‌توانند بدون محدودیت سنی در این طرح مشارکت کنند.

در این پویش که با محوریت خدام اعتاب مقدس و امام زادگان برگزار می‌شود، خدام آستان های مقدس می‌توانند با برپایی ایستگاه صلواتی، برگزاری هیئت های محلی، برگزاری مسابقه‌های مختلف، برگزاری مسابقه کتابخوانی ، سیاه پوش کردن و تزيین شهر ها و محله با محوریت شخصیت حضرت معصومه سلام الله علیها به جهانی سازی و معرفی شخصیت حضرت معصومه سلام الله علیها در سطح ملی و بین‌المللی کمک کنند.

این پویش به شکلی است که حتی بانوان خانه دار با تزيین و یا سیاه پوش کردن منزل و برگزاری محفل روضه و سخنرانی در روزهای نزدیک به شهادت بانوی کرامت می‌توانند در این پویش مشارکت داشته باشند.

کودکان و نوجوانان نیز با مطالعه کتاب با محوریت شخصیت حضرت معصومه سلام الله علیها و بیان شاخصه های بانوی کرامت در حلقه های معرفتی کتابخوانی و برپایی نمایشگاه و ایستگاه نقاشی و خواندن سرودهای فاطمی می‌توانند در این پویش مشارکت کنند.

علاقه‌مندان برای مشارکت در این پویش و کسب اطلاعات بیشتر درباره پویش می‌توانند در کانال هر خادم یک محله به آدرس mahale-khadem@ در پیام رسان ایتا و تلگرام عضو شوند.

لازم به ذکر است، این پویش همزمان با سالروز شهادت حضرت معصومه سلام الله علیها پایان می یابد.