به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، امور فرهنگی خواهران آستان مقدس بانوی کرامت همزمان با ایام فاطمیه مسابقه « مهمان خانه مادر» را به صورت مجازی از طریق کانال «معصومانه» ویژه دختران نوجوان برگزار می کند.

این مسابقه از ۲۸ آذرماه آغاز شده و تا ۱۷ دی‌ماه ادامه دارد و دختران نوجوان با عضویت در کانال «معصومانه» می‌توانند در این کانال عضو شوند.

دختران نوجوان برای شرکت در این مسابقه کافی است در روزهای فرد هفته یک داستان زیبا در موضوع مادر گیتی حضرت فاطمه سلام الله علیها از کانال معصومانه دریافت کنند و با مراجعه به صفحه رسمی مسابقه یک عنوان خوب برای آن داستان، انتخاب و ارسال کنندو به این ترتیب می‌توانند در مسابقه شرکت کنند و در صورت موفقیت در مسابقه از آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها هدایای تبرکی دریافت کنند.

نگین تبرکی حرم مطهر حضرت معصومه علیها السلام یکی از جوایز در نظر گرفته شده برای برگزیدگان در این مسابقه است و به برگزیدگان در این مسابقه هدایای نفیس و تبرکی دیگری نیز اهدا خواهد شد.

همچنین کارگاه نهایی و فینال « چالشی ها» ویژه دختران فعال کانال معصومانه که هر هفته در چالش های کانال معصومانه شرکت می کنند باحضور استاد خندان به صورت حضوری برگزار شد که دراین کارگاه ۲۸ نفر از دانش آموزان که در بیشترین چالش های کانال شرکت کرده بودند حضورداشتند.