به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت الله سیدمحمد سعیدی در جلسه شورای اداری استان قم که امروز با حضور آیت الله سیدابراهیم رئیسی و هیأت همراه برگزار شد، اظهار کرد: از حضرت عالی و عزیزان خدمت گزار در دولت و به ویژه استاندار قم که دغدغه خدمت به مردم را دارند و در همین مدت کوتاه فعالیت ها و تصمیمات خوبی گرفتند تشکر می کنیم.

وی با اشاره به این روایت از حضرت زهرا سلام الله علیها که فرمودند «مَن اَصعَدَ اِلَی اللهِ خالِصَ عِبادَتِه اَهبَطَ اللهُ عَزَّ وَ جَلَّ اِلَیهِ اَفضَلَ مَصلَحَتِه» گفت: یکی از مشخصه های مؤمنان خالص خداوند در اموری است که برای آنها پیش می آید زیرا مؤمن می‌داند که خداوند او را رها نکرده و مصلحتش را برایش قرار داده است.

نماینده ولی فقیه در استان قم افزود: از این حدیث شریف می توان فهمید که هم نقشه و هم رمز پیروز شدن بر مشکلات در یک جمله خلاصه می‌شود و آن زندگی خالصانه برای خدا است.

وی ادامه داد: از جانب خود و مردم ولایتمدار قم از شما و هیأت همراه که در میان مردم حضور یافتید، نامه های مردم را دریافت کردید و دغدغه های مردم را از نزدیک شنیدید و پیگیری می‌کنید کمال تشکر را داریم.

سعیدی با بیان اینکه قم آشیانه اهل بیت(ع)، خاستگاه انقلاب و محل حضور علما و مراجع بزرگوار تقلید است، گفت: بنده و دو امام جمعه دیگر قم بر برآوردن نیازهای مردم قم به خصوص نیازهای فرهنگی، تربیتی و انقلابی این شهر مقدس که از دغدغه‌های مقام معظم رهبری هم هست تأکید داریم و در جوار کریمه اهل بیت(س) برای موفقیت دولت دعا می‌کنیم.