به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله‌علیها، واحد آموزش مجازی مرکز قرآن و حدیث با هدف فراهم کردن بستر حضور افراد علاقه مند به فعالیت های قرآنی و معارفی در استان‌های محروم و کم‌برخودار اقدام به برگزاری دوره‌های آموزش مجازی قرآنی و حدیثی برای خواهران و برادران در گروه‌های سنی مختلف کرده است.

علاقه مندان به ثبت نام در دوره های قرآنی و معارفی در شهرها و استان‌های مختلف کشور که با نبود و کمبود اساتید توانمند و برجسته در عرصه‌های قرآنی و معارفی روبه رو هستند، می توانند در خانه بدون محدودیت زمان و مکان و طی مسافت های طولانی از بهترین مدرسان قرآنی و مذهبی کشور علوم مختلف قرآنی را فرابگیرند.

فراگیری مهارت‌های مربوط به قرائت در حد قاریان برجسته و آشنایی و تسلط به مهارت های حفظ در حد حافظانی که به دلیل تسلط کامل بر ترجمه و مفاهیم قرآن کریم قادر هستند آیه و عبارت های قرآنی را به فراخور زمان و مکان و به تناسب موقعیت برای جمع تلاوت کنند از مهم ترین مزایای ثبت نام در دوره های مجازی قرآنی و معارفی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت علیه‌السلام برای فراگیران است.

همچنین فراگیران و علاقه مندان با ثبت نام در دوره های مجازی قرآنی و معارفی مرکز قرآن و حدیث می توانند در کلاس های قرانی، معارفی، اخلاقی، تربیتی، مداحی و دوره های آموزشی احکام برای گروه های سنی مختلف با توجه به رده سنی بدون محدودیت در این دوره های آموزشی شرکت کنند.

پذیرش کودکان در دوره‌های آموزش مجازی مرکز قرآن و حدیث از مقطع سنی ۷ سال بوده و نوجوانان، جوانان و بزرگسالان به صورت برخط (آنلاین)، ویدیویی (آفلاین و رایگان)، تلفنی (ویژه دوره‌های حفظ) و مطالعاتی (خودخوان و رایگان ) می توانند در دوره ها ثبت نام کنند.

ثبت نام علاقه مندان در دوره های مجازی قرآنی و معارفی از۱۲دی ماه شروع شده و تا ۹ بهمن ماه ادامه دارد.

لازم به ذکر است، ثبت نام در دوره های مجازی از طریق لینک Qhkarimeh.ir/lms انجام می شود.