به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، این جشن با اجرای خانم محمدی برگزار شد و تلاوت قرآن کریم، اجرای نمایش های طنز و مولودی خوانی بخشی از برنامه های این مراسم برای حاضران بود.

این مراسم صبح امروز از ساعت ۱۰ صبح در شعبه صفاییه مرکز قرآن و حدیث رو به روی کوچه ۱۹ برگزار شد.

همچنین ثبت نام ترم زمستان مرکز قرآن و حدیث تا ۹ بهمن ماه ادامه دارد و علاقه مندان خواهر و برادر به صورت حضوری، نیمه حضوری، انلاین، آفلاین، مجازی و مطالعاتی از سراسر کشور می‌توانند در دوره های قرآنی و معارفی مرکز قرآن و حدیث ثبت نام کنند.

اضافه بر این مرکز قرآن و حدیث دوره های روخوانی و روانخوانی قرآن کریم را با عنوان «الفبای مهربانی» به گروه سنی کودک و نوجوان آموزش می‌دهد و ثبت نام دوره های حفظ و قرائت قرآن کریم به صورت مجازی و آنلاین از دیگر دوره های قرآنی مرکز برای گروه سنی کودک و نوجوان است که به واسطه مجازی و آنلاین بودن این دوره ها علاقه‌مندان به حضور در این دوره ها بدون محدودیت زمان و مکان، امکان ثبت نام در دوره ها را دارند.

یادآوری می شود، دوره مداحی از دیگر دوره های مرکز قرآن و حدیث برای پسران کودک و نوجوان است که این دوره نیز به صورت حضوری و مجاز برای پسران علاقه‌مند سراسر کشور برگزار می شود.

دوره های احکام عمومی و بانوان از دیگر دوره های معارفی مرکز قرآن و حدیث برای دختران کودک و نوجوان است که دختران با ثبت نام در این دوره ها ضمن آشنایی با احکام دین، در صورت قبولی در آزمون می توانند گواهینامه حضور در دوره را از مرکز قرآن و حدیث دریافت کنند.

دوره های مهدویت نیز از دیگر دوره های معارفی مرکز برای گروه سنی کودک و نوجوان است که علاقه‌مندان خواهر و برادر در گروه‌های سنی مختلف با مراجعه به سایت مرکز قرآن و حدیث می‌توانند در دوره های قرآنی و معارفی ثبت نام کنند که به دلیل محدودیت ظرفیت در بعضی از رشته‌های ثبت نامی، اولویت پذیرش در این رشته‌ها با کسانی است که زودتر در دوره ها ثبت نام کرده باشند.