به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، حجت الاسلام علی قاسمی مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت در گفت و گویی اظهار کرد: نشست بررسی ظرفیت ها و برنامه های مشترک بین مدیران فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم و مدیریت روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت در دفتر مدیریت روابط عمومی حرم مطهر برگزار شد.

وی افزود: این نشست با هدف شناسایی و بررسی ظرفیت ها، برنامه‌ها و تعاملات مشترک بین دو مجموعه برای استفاده بیشتر از ظرفیت تخصصی طلاب فعال و مبلغان دفتر تبلیغات اسلامی در برنامه های حرم مطهر برگزار شد.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس قم ادامه داد: از جمله مصوبات این نشست تشکیل کارگروه مشترک برای بررسی و شناسایی ظرفیت های دو مجموعه به منظور همکاری در ایام و مناسبت های مختلف به ویژه مناسبت های مذهبی، استمرار برگزاری جلسات هم اندیشی، حمایت از طلاب نخبه و تخصصی دفتر تبلیغات اسلامی در برنامه حرم مطهر بوده است.

وی افزود: برگزاری حلقه های معرفت، برپایی نشست های تخصصی، کارگاه ها و دوره های آموزشی با محوریت خانواده و سبک زندگی اسلامی، فعالیت های فرهنگی تبلیغی زائران غیر ایرانی و فعالیت های تخصصی حوزه کودک و نوجوان در حرم مطهر از محورهای همکاری دفتر تبلیغات اسلامی با آستان مقدس فاطمی است.

قاسمی با اشاره به تقدیر معاون فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت از معاون فرهنگی تبلیغی دفتر تبلیغات اسلامی به منظور همکاری در ایام نوروز گفت: در ماه مبارک رمضان نیز ویژه برنامه هادیان کریمه با همکاری دفتر تبلیغات اسلامی و گروه های تبلیغی در ورودی های حرم مطهر انجام می شود که مورد استقبال زائران قرار گرفته است.