به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، برنامه هفتگی مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از ۱۹ تا ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ از سوی روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

بر اساس این گزارش مراسم حرم مطهر هر روز با برنامه های نیایش صبحگاهی، مراسم سخنرانی قبل از اذان ظهر، مراسم سخنرانی و مداحی قبل از اذان مغرب و مراسم سخنرانی و مداحی بعد از نماز عشا دنبال خواهد شد.

مراسم قبل از ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه تا دوشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حمیدرضا گودرزی، سه شنبه و چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین احمد شعبانی و پنجشنبه و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علی سلیمانی برگزار می شود و جمعه قبل از اذان ظهر حمید رنجبر مداحی خواهد کرد.

مراسم قبل از مغرب حرم مطهر شنبه تا دوشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حاجی حیدری و با مداحی محسن قاسمی، جواد ابوالقاسمی و محمد مقدم، سه شنبه و چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسین بنیادی و مداحی حسن پاکزمان و محمد رمضانی، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام عباسی خراسانی و مداحی رسول محمدی برگزار می شود.

مراسم شب‌های حرم مطهر بانوی کرامت شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین علی نظری منفرد و مداحی سیدعلی حسینی نژاد، دوشنبه تا پنجشنبه به مدت چهار شب با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسینی قمی و به ترتیب با مداحی مهدی حیدر زاده، یاسین شیخ زاده و علی مالکی نژاد و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین رفیعی و مداحی سیدعلی حسینی نژاد و سیدجواد میرجعفری برگزار می شود.

در هفته پیش رو پنجشنبه از ساعت ۶ صبح قرائت زیارت عاشورا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی و مداحی و قرائت دعای مسعود زمانی، پنجشنبه شب قرائت دعای کمیل با صدای علی مالکی نژاد و قرائت زیارت جامعه کبیره با صدای حجت الاسلام ناصر شهیدی و جمعه صبح دعای ندبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد و قرائت دعای حجت الاسلام حائری برگزار خواهد شد.