به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، خانم میرامام طی سخنانی در رواق حضرت خدیجه سلام الله علیها آستان مقدس بانوی کرامت اظهار داشت: دین اسلام و آموزه های پیامبر اکرم صلوات الله علیه و آله مردم را به وحدت دعوت کرده ، اما برخی ها به دنبال خلاف این موضوع هستند.

وی با اشاره به وحدت شیعه وسنی خاطر نشان کرد: منظور از وحدت کنار گذاشتن اختلاف بین شیعه و سنی و تکیه بر مشترکات و مبنا قرار دادن آنها درتعامل با یکدیگر است به گونه ای که مسلمانان فارغ از اختلافات و باپرهیز از تفرقه در مسائل جهان اسلام، همسو و هم جهت حرکت کنند.

میر امام با بیان اینکه تاریخ اسلام تا کنون با پدیده تلاش مستکبران برای ایجاد تفرقه و فتنه درگیر بوده است، تصریح کرد: براساس آیه مبارکه ((واعتصمو بحبل الله جمیعا ولا تفرقو)) مسلمانان موظفند سیره پیامبر اکرم صلوات الله علیه و اله، اهل بیت ایشان و آموزه های اسلامی را الگوی خود قرار دهند.

وی با اشاره به حوادث اخیر در کشور گفت: دشمنان ایران اسلامی از جمله آمریکا که امام خمینی (ره) آن را گرگ آدم خوار توصیف کرده است با مکر و حیله، آتش فتنه ای را روشن کردند که در آن بانک ها، بیت المال، حافظان امنیت، اموال مردم بیگناه همه و همه در شعله های آن سوختند.

این استاد حوزه گفت: دشمنان ایران با عوام فریبی به اسم آزادی به قرآن کلام خدا و مسجد خانه خدا رحم نکردند چراکه در کتاب قرآن بالاترین و تمام آزادی انسان نجات از جهنم توصیف و راه نجات از آتش جهنم عمل به دستورات خالق یکتا برشمرده شده است.

وی با اشاره به سخن پیامبر اکرم صلوات الله علیه و آله که هیچ امتی بعد از پیامبر خود اختلاف نکردند مگر اینکه باطل بر آن ها چیره و پیروز گشت افزود: هدف دشمن پروبال دادن به منافقین وخیانتکاران به کشور و جامعه خود نیست بلکه هدف اصلی دشمن از بین بردن مومنین به دست منافقین است.

میرامام با اشاره به دغدغه امام سجاد علیه السلام در دعاهایشان برای از بین بردن تفرقه و اختلاف در امت رسول الله صل الله علیه و اله اظهار داشت: اتحاد وهمدلی کشور ۱۵ میلیونی الجزایر باعث شد تا استثمار فرانسه را شکست دهند زیرا اتحاد ستون فقرات جامعه است و جامعه پراکنده ومتفرق جامعه ای شکننده است.