به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، انتشارات زائر آستان مقدس قم به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی فروش ویژه کتاب در فروشگاه مجازی با شرایط ویژه را آغاز کرد.

در این طرح کتب منتخب انتشارات زائر به صورت اینترنتی با تخفیف تا ۴۰ درصد همراه با ارسال رایگان به فروش می رسد و علاقه مندان می توانند تا ۲۷ آبان ۱۴۰۱ از این شرایط بهره مند شوند.

نحوه شرکت در طرح فروش ویژه مجازی انتشارات زائر به این صورت است که با مراجعه به وبگاه fatemibook.ir  کتاب مورد نظر را انتخاب و در مرحله واریز وجه با وارد کردن کد تخفیف fatemi از تخفیف ویژه برخوردار می شوید.

فروشگاه مجازی کتاب انتشارات زائر آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها کتاب هایی در موضوعات مختلف احکام و معارف اسلامی، خانواده و سبک زندگی، انبیاء و ائمه اطهار علیهم السلام، قرآن، نهج البلاغه و ادعیه، اخلاق، کتاب کودک، تاریخ، شهداء، حضرت معصومه سلام الله علیها و شعر و داستان را در معرض فروش گذاشته است.

گفتنی است فروشگاه کتاب فاطمی زیر نظر مرکز آفرینش های فرهنگی هنری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها در صحن صاحب الزمان عجل الله فرجه الشریف این حرم مطهر واقع شده است و از ساعت ۸ صبح تا ۱۱ شب به زائران خدمت رسانی دارد.