به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت سلام الله علیها اولین آزمون عمومی حفظ قرآن کریم را به صورت شفاهی،حضوری و مجازی ویژه حافظان سراسر کشور در گروه های سنی مختلف برگزار می کند.

این آزمون در رشته‌های حفظ یک جزء، دو جزء، سه جزء، پنج جزء، هفت جزء، ۱۰ جزء، ۱۵ جزء،۲۰ جزء ، ۲۵ جزء و حفظ کل قرآن کریم برگزار می شود.

آزمون این دوره همزمان با نیمه اول دی ماه خواهد بود و به برگزیدگان در آزمون از سوی سازمان تبلیغات اسلامی مدرک معتبر اعطا می شود.

ثبت‌نام از طریق آدرس hefz.telavat.ir انجام می شود و مدارک مورد نیاز برای ثبت نام یک قطعه عکس (۳*۴ اسکن شده)، کد ملی و شماره شناسنامه است که باید به هنگام ثبت نام در سایت بارگذاری شود.

همچنین متقاضیانی که می‌خواهند به صورت مجازی در آزمون شرکت کنند باید پس از ثبت نام از صفحه ثبت نام عکس گرفته و به شناسه @Quranharam در پیام رسان ایتا ارسال کنند.

لازم به ذکر است، علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد آزمون و دوره های آموزشی و معارفی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت سلام الله علیها می توانند به شناسه https://qhkarimeh.com/n/R5 در پیام رسان ایتا پیام ارسال کنند و یا با شماره ۰۲۵۳۷۱۷۵۵۲۸ برای ثبت نام برادران و با شماره ۰۲۵۳۷۱۷۵۵۰۶ برای ثبت نام خواهران تماس بگیرند.