به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، هادی محمود نژاد در دیدار اعضای ستاد بزرگداشت دهه کرامت کشور با آیت الله سیدمحمد سعیدی که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: کارگروه محتوایی دهه کرامت مطابق سال‌های گذشته با مسئولیت معاونت فرهنگی آستان مقدس بانوی کرامت و همفکری سایر اعتاب تشکیل شد و شعار دهه کرامت نیز انتخاب شده است.

وی با بیان اینکه شعار امسال دهه کرامت با رویکرد نیازهای روز کشور و ناظر به فرمایشات رهبر معظم انقلاب «خدمت کریمانه؛ اخلاق و نشاط و امید آفرینی» پیشنهاد شده است، گفت: در سند محتوایی که برای دهه کرامت تولید شده منطق پشتیبان این شعار به صورت کامل بیان شده است.

معاون اجرایی حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه شعار روز دختر امسال هم « حضرت معصومه سلام الله علیه بهترین دختر دنیا» پیشنهاد شده است گفت: حضرت معصومه سلام الله علیها بانویی بودند که با حفظ حیا، عفت و حجاب کامل با مهاجرت و مجاهدت خود در عرصه اجتماع و سیاست هم حضوری فعال داشتند و ولایت پذیری از شاخصه های برجسته این دختر از خاندان اهل بیت(ع) است.

وی اظهار کرد: انتظار آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها این است که همه دستگاه‌های حاکمیتی و مردمی و هیأت ها با تمام ظرفیت خود برنامه های منسجم دخترانه را با تکیه بر شعار مصوب انجام دهند.

محمودنژاد با بیان اینکه امسال میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها در روز یک شنبه ۳۱ اردیبهشت واقع شده است گفت: امسال مراسم جشن روز دختر و میلاد حضرت معصومه سلام الله علیها از سه روز قبل از میلاد یعنی از پنجشنبه شب شروع می شود و در شب و روز میلاد برنامه ها به اوج خود می رسد.

وی افزود: محتوای گرافیکی، تصاویر و متونی که در آستان مقدس بانوی کرامت تولید شده در اختیار ستادهای استانی بزرگداشت دهه کرامت در سراسر کشور قرار خواهد گرفت تا به صورت منسجم و هماهنگ برنامه ها اجرا شود.