به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، نشست صمیمی حجت‌الاسلام والمسلمین مهدی احمدی معاون فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت با فعالان خبری فضای مجازی استان قم شب گذشته در پژوهشکده علامه طباطبایی(ره) برگزار شد.

احمدی با بیان اینکه همه افرادی که در شهر مقدس قم کار می کنند مدیون حضرت معصومه سلام الله علیها هستند، اظهار کرد: شکل گیری شهر مقدس قم حول محور حضرت معصومه نشانگر علاقه و حب مردم این دیار از قدیم الایام تا به امروز نسبت به خاندان اهل بیت(ع) است و این حرم از ابتدا تا کنون توسط مردم، خیران و بانیان اداره می شود.

وی با تشکر از همه افرادی که در عرصه فضای مجازی به حضرت معصومه سلام الله علیها و مکتب اهل بیت(ع) خدمت می‌کنند، گفت: انتقادات و پیشنهادهای شما به خدمت بهتر ما به اهل بیت(ع) کمک می‌کند و همکاری بیشتر شما کمک می‌کند تا بتوانیم حضرت معصومه سلام الله علیها را به عنوان دختر نمونه آل الله بیشتر به جامعه معرفی کنیم.

معاون فرهنگی حرم مطهر بانوی کرامت با بیان اینکه امسال دستگاه‌های مردمی و دولتی پای کار آمدند تا بتوانیم بیش از گذشته حضرت معصومه سلام الله علیها را برای نسل جوان معرفی کنیم، افزود: در ایام میلاد بانوی کرامت اجتماع های مختلفی از دختران در حرم حضرت معصومه سلام الله علیها شکل می گیرد از جمله این برنامه‌ها اجتماع دختران دانشجو در عصر پنجشنبه، اجتماع دخترانی از ۴۰ ملیت مختلف در عصر جمعه، اجتماع بزرگ دختران و جشن میلاد در عصر یکشنبه، اجتماع دختران جوان و همزمان اجتماع شاعره های بین المللی در شام میلاد خواهد بود.

 وی با اشاره به اجرای پویش بهترین دختر در سه بخش مختلف گفت: جبهه غرب علیه مبانی و ارزش های جامعه اسلامی و اعتقادات ما تلاش و پول خرج می کند تا ذهن جوانان ما را محاصره کرده و به اسارت کامل درآورد و شکستن این محاصره از دست شما اهالی رسانه و فضای مجازی برمی‌آید.

احمدی با بیان اینکه با کمک فعالان فضای مجازی می توان افرادی که نا خواسته ذهنشان به اسارت دشمن در آمده است را نجات داد، افزود: حضرت معصومه سلام الله علیها می تواند قدرت بی بدیلی باشد که برای شکستن این محاصره به ما کمک کند زیرا مردم ما علاقه مند به خاندان اهل بیت هستند و باید از این علاقه به نفع دین و اهداف اهل بیت (ع) استفاده کنیم.

وی با اشاره به حضور ۴۸ ساعته حدود ۳۰۰ دختر از استان‌های مختلف در حرم مطهر بانوی کرامت گفت: این دختران طی دو روز آموزش می بینند و با شخصیت حضرت معصومه سلام الله علیها آشنا می شوند تا در شب و روز میلاد در ورودی‌های حرم مطهر مستقر شوند و به استقبال دخترانی که وارد حرم مطهر می‌شوند بروند و به آنها گل و هدیه تقدیم کنند.

گفتنی است، در این دیدار فعالان خبری فضای مجازی استان قم نیز به بیان دغدغه ها و پیشنهادات خود پرداختند که از مهم‌ترین آنها می توان به استفاده بیشتر از مقوله هنر برای انتقال پیام های معارفی در حرم مطهر، ایجاد امکان دسترسی فعالان فضای مجازی به اسناد قدیمی حرم مطهر، مواجهه مهربانانه خدام با بانوان و دختران در ورودی‌های حرم مطهر، حفظ شأن و جایگاه شهر قم به ویژه اطراف حرم مطهر از نظر عفاف و حجاب، رسیدگی به فضای شهری اطراف حرم مطهر برای تسهیل امر زیارت و اطعام زئران به روش‌های مختلف اشاره کرد.