به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(س) آموزش «قرائت صحیح الفاظ نماز» را در قالب کلیپ‌های کوتاه آموزشی برای گروه های سنی مختلف با هدف تصحیح قرائت نماز برگزار می کند.

در این دوره آموزشی که در قالب کلیپ های ویدیویی دنبال می شود در روزهای سه شنبه با تدریس اساتید برتر مرکز قرآن و حدیث صحت قرائت نماز و تلفظ حروف و آیات به اعضای کانال مرکز قرآن و حدیث آموزش داده می‌شود و می توانند در کانال مرکز قرآن و حدیث به آدرس@Qhkarimeh عضو شوند.

مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس بانوی کرامت با هدف ترویج معارف قرآنی و حدیثی دوره های آموزشی مختلف را در قالب کلیپ‌های کوتاه برای علاقه مندان در کانال مرکز بارگذاری می‌کند و علاقه‌مندان با عضویت در کانال مرکز ضمن بهره مندی از این آموزش های صوتی و تصویری می توانند این دوره‌های آموزشی را برای دیگران در کانال های مختلف ارسال کنند.

همچنین پاسخگویی به پرسش‌های مخاطبان از سوی کارشناسان مرکز قرآن و حدیث از دیگر مزایای عضویت در کانال مرکز قرآن و حدیث آستان مقدس بانوی کرامت است.

لازم به ذکر است، ثبت نام ترم آموزشی تابستان مرکز قرآن و حدیث سال از ۶ خرداد ماه آغاز شده و علاقه مندان با مراجعه به سایت مرکز قرآن و حدیث به آدرسqhkarimeh.com می توانند در دوره های قرآنی و معارفی مرکز به صورت حضوری، نیمه حضوری، مجازی، آنلاین، آفلاین، تلفنی و مطالعاتی شرکت کنند.