به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام الله علیها، برنامه مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از ۲۰ تا ۲۶ خرداد ۱۴۰۲ از سوی روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس بانوی کرامت اعلام شد.

مراسم حرم مطهر هر روز با برنامه‌های نیایش صبحگاهی، مراسم سخنرانی قبل از اذان ظهر، مراسم سخنرانی قبل از اذان مغرب و مراسم سخنرانی و مداحی بعد از نماز عشا دنبال خواهد شد.

نیایش صبحگاهی حرم مطهر بانوی کرامت از شنبه تا سه شنبه با قرائت دعای عهد، چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سیدموسی موسوی، پنجشنبه قرائت زیارت عاشورا توسط حجت الاسلام والمسلمین سیدموسی موسوی و جمعه با سخنرانی و قرائت دعای ندبه توسط حجت الاسلام کمیل پهلوان زاده دنبال می شود.

مراسم قبل از اذان ظهر حرم مطهر بانوی کرامت شنبه و یکشنبه با سخنرانی حجت الاسلام محمدباقر تکیه ای، دوشنبه و سه شنبه با سخنرانی حجت الاسلام حمیدرضا داوودوندی، چهارشنبه و پنجشنبه با سخنرانی حجت الاسلام محمد قدرتی و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام احمد شعبانی برگزار می شود.

مراسم قبل از اذان مغرب حرم مطهر از شنبه تا سه شنبه با سخنرانی حجج اسلام علی زینتی، حسین وحیدپور، سیدعبدالرحمان میراحمدی و علی اصغر ثنایی، چهارشنبه در قالب روایتگری سیره شهدا با حضور محمدباقر نادم، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن کریم و جمعه با سخنرانی حجت الاسلام محمدرضا اعوانی و قرائت زیارت آل یاسین با صدای عبدالحسین شفیعی پور برگزار می شود.

مراسم شب‌های حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها از شنبه تا جمعه به ترتیب با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین محمدمهدی ماندگاری، سیدحسین مؤمنی، محمد سعیدی آریا، حبیب الله فرحزاد، علی سرلک، حامد کاشانی و میرهاشم حسینی برگزار می شود.

گفتنی است پنج شنبه شب دعای کمیل با صدای اسلام میرزایی و زیارت جامعه کبیره توسط حجت الاسلام ناصر شهیدی قرائت خواهد شد.