به گزارش پایگاه خبری آستان مقدس حضرت معصومه سلام‌الله علیها، آیت‌الله سیدمحمد سعیدی در دیدار حجت الاسلام مرتضی شعبان‌زاده مدیرکل سازمان تبلیغات اسلامی استان قم که پیش از ظهر امروز در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، اظهار کرد: اولویت در کار شما در کنار رسالت های دستگاه و نهادی که در آن مشغول به کار هستید تبلیغ رسالت های الهی است و در راه رسالت های الهی امور مشکل‌زای زیادی وجود دارد بنابراین انسان فقط باید از خدا بترسد و از هیچ چیز دیگری هراس نداشته باشد.

وی با بیان اینکه یکی از رمزهای نترسیدن از غیر خدا توجه به نظارت الهی بر همه چیز و در همه جا است، گفت: از صدر اسلام تا کنون هیچگاه زمینه تبلیغ به اندازه امروز وجود نداشته است و باید قدردان این شرایط باشید.

تولیت آستان مقدس بانوی کرامت با بیان اینکه باید برای مجموعه های دیگر هم در عمل احترام قائل باشید، افزود: در کارهایی که انجام می دهید هم حد خودتان را بدانید و هم حد دیگران را داشته باشید.

وی با بیان اینکه طبق نظر امام و مقام معظم رهبری امام جماعت رئیس مسجد است، گفت: امام جماعت باید خودش بداند که رئیس است و در عمل افراط و تفریط نداشته باشد و مسئولیت خود را به دیگران واگذار نکند و اگر با این شرایط کار کند اختلافات کم می شود.

آیت الله سعیدی با اشاره به لزوم نقش دادن به جوانان در اداره مساجد، گفت: ما از ابتدای انقلاب تا کنون تحولی در مساجد ایجاد نکردیم و این سبک از اداره مسجد نهادینه شده و ایجاد تغییر را با مشکل مواجه کرده است.

وی افزود: همه ارکان مسجد با اولویت امام جماعت سنگر امام و انقلاب هستند زیرا این انقلاب ذیل عنایات حضرت ولی عصر(عج) و تحت زعامت ولی فقیه شکل گرفته بنابراین باید مساجد پشتیبان ولایت فقیه باشند و به عبارت دیگر همانطور که انقلاب از مساجد شروع شد تداوم آن هم منوط به پشتیبانی و حمایت مساجد است.